
L'Ajuntament prepara ajudes directes perquè la mudança a Santa Clara no supose cap despesa als comerciants
COCEMFE Castelló reuneix per primera vegada entitats de tota la Comunitat Valenciana en una jornada esportiva inclusiva el 5 de setembre, amb 9 disciplines adaptades i més de 360 esportistes amb discapacitat
06/08/2025
Redacció
COCEMFE Castelló —la Federació Provincial de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica— organitza el pròxim 5 de setembre a les instal·lacions de la Universitat Jaume I la I Jornada de l’Esport Adaptat, un esdeveniment que reunirà més de 400 persones, 360 d’elles amb discapacitat, per visibilitzar l’esport inclusiu i promoure la participació activa en disciplines adaptades.
Durant tota la jornada (de 9 a 18 h), es podran veure demostracions i partits de bàsquet, boccia, pàdel, tenis, balonmano, natació, tennis taula, atletisme i slalom, gràcies a la participació de clubs i entitats com Afanias Castelló, Frater, Club Adaponda, Síndrome de Down Castelló, Ateneu Dany Cerebral, COCEMFE Maestrat, entre altres, així com entitats de València com el Lobos Quad Rugby o la Fundació Levante UD.
L'esdeveniment compta amb el suport de la Generalitat Valenciana, la Diputació i l’Ajuntament de Castelló, la UJI i diverses federacions esportives autonòmiques.

L'Ajuntament prepara ajudes directes perquè la mudança a Santa Clara no supose cap despesa als comerciants

Commemoració de les vuit dècades de la recuperació de les festes i els 70 anys de la seua "Lloa a Sant Blai"

Idoia Palomares presenta en TVCS les instal·lacions del carrer Major com a punt clau d'informació i assessorament

L'equip de Jose Escrich s'imposa amb autoritat per 5-1 al CCR Castelldefels i escala posicions

Més enllà de la infància, el calendari vacunal ha d'acompanyar els ciutadans durant tota la vida

El grup Entre Bastidores estrena aquesta proposta contemporània dissabte i diumenge dins del cicle ‘Castelló a Escena’