
la regidoria de Comerç reparteix 600 porcions de coca de tomata en la campanya ‘Productes de Castelló els millors’
L'acció, que busca dinamitzar el Mercat de Sant Antoni, subratlla la importància de la gastronomia i els productes de proximitat.
El president de l'Autoritat Portuària, Rubén Ibáñez, destaca que l'obra reforçarà la competitivitat del port i sentarà les bases per a una infraestructura més eficient i segura.
04/09/2025
L'Autoritat Portuària de Castelló, PortCastelló, durà a terme obres de millora en el paviment dels molls del Centenari i de la Ceràmica, situats en la dàrsena nord del port. Aquesta actuació, amb un pressupost de 176.482,19 euros, busca corregir el deteriorament causat per l'antiguitat i l'ús continu, així com pel pes de les operacions portuàries.
Els treballs han estat adjudicats a l'empresa Crisol Obras y Servicios S.L., que té un termini d'execució de tres mesos. S'espera que les obres comencen en breu, després de la formalització del contracte.
El president de l'Autoritat Portuària, Rubén Ibáñez, ha qualificat l'obra com una "inversió estratègica" que busca "reforçar la competitivitat del port de Castelló". Amb aquesta millora, Ibáñez assegura que PortCastelló serà "més eficient, preparat per a donar servei a les necessitats dels nostres sectors productius i generar noves oportunitats de negoci".
Estat actual i detalls de l'actuació
La necessitat d'aquesta renovació es deu als defectes i irregularitats en la superfície dels molls. En el cas del moll del Centenari, la intervenció se centrarà en una franja longitudinal que presenta un major deteriorament. En el moll de la Ceràmica, l'obra consistirà en la neteja, excavació i farciment d'antigues cimentacions per a unificar la cota de tota la zona operativa.
L'objectiu d'aquestes millores és preparar les infraestructures per al creixement previst del port i dels tràfics dels pròxims anys.
L'acció, que busca dinamitzar el Mercat de Sant Antoni, subratlla la importància de la gastronomia i els productes de proximitat.
El Saló de Recepcions acull la presentació del llibre ‘Centenario del Ateneo de Castellón (1925-2025)’, editat amb la col·laboració de la institució provincial.
La plantilla s'incrementa amb 28 bombers conductors, 7 oficials, 1 cap i 5 operadors de comunicacions, amb 50 bombers més de la borsa en formació.
L’acord amb l’Autoritat Portuària permet a l'Ajuntament actuar sobre el quiosc i revitalitzar el parc.
L'Ajuntament i el Gremi de Forners reparteixen 500 trossos de pa, oli i pernil a la Plaça de la Pescateria per visibilitzar la labor del col·lectiu.
La Plaça de Les Aules es converteix durant tres dies en un aparador del talent artesanal local, amb productes que van de la ceràmica a la marroquineria.