Castelló reforça la seguretat de la Marjaleria amb 17 nous punts d’enllumenat

    L’Ajuntament inverteix més de 64.000 euros en la instal·lació de lluminàries en 10 carrers, que se sumen als 8 punts col·locats a l’inici d’any

    07/09/2025RedaccióRedacció
    sergio toledo iluminacion

    L’Ajuntament de Castelló ha completat la instal·lació de 17 nous punts d’enllumenat en 10 carrers de la Marjaleria, amb una inversió total de 64.735,72 euros. El regidor d’Urbanisme i Infraestructures, Sergio Toledo, ha visitat les noves lluminàries acompanyat de la tinenta d’alcalde del Grau, Ester Giner, destacant que “el govern de Begoña Carrasco compleix una vegada més amb la paraula donada i continua millorant la ciutat en tots i cadascun dels districtes”.

    Les millores han permés dotar de llum 4 punts al camí l’Horteta, 1 a l’entrador Rubí, 4 punts solars a l’entrador El Tancat, 1 al camí Catalana, 1 a l’entrador Panamà, 1 a l’entrador La Marina, 1 a l’entrador La Fragata, 2 a l’entrador La Llisa, 1 al camí Mussol i 1 al camí Moixeta.

    Toledo ha assenyalat que aquesta actuació respon a les demandes veïnals i forma part de l’estratègia municipal de posada a punt de la ciutat: “Des que arribàrem al govern, hem estat en contacte constant amb els veïns, especialment de zones que han sigut oblidades durant anys com la Marjaleria, que reclamava serveis com la millora de camins, la neteja de séquies o la instal·lació de punts de llum”.

    Aquests 17 punts se sumen als 8 instal·lats a principis d’any al Camí Bovar, Camí Segon Canal i Entrador Caliz, amb una inversió prèvia de 58.133,29 euros. “Per a aquest govern tots els veïns mereixen la mateixa atenció i serveis. Hui deixem patent amb fets, i no amb paraules, el ferm compromís amb Castelló i amb tots els seus districtes”, ha conclòs l’edil.

    El més vist