
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Les activitats començaran l'1 d'octubre a l'Hospital General Universitari de Castelló, on s'habilitarà un punt de donació de sang, plasma i registre de medul·la òssia
18/09/2025Una iniciativa de l'Hospital General i Asolecas
El Banc de Sang de Castelló i l'associació Asolecas han presentat avui a Televisió de Castelló la Setmana del Donant de Medul·la, que se celebrarà de l'1 al 5 d'octubre. Aquesta iniciativa inclou diverses activitats, entre les quals destaca la tercera edició de la "Carrera contra la leucèmia", una marxa no competitiva per a conscienciar sobre la importància de la donació.
Jornada divulgativa i donació de sang a l'Hospital General
Les activitats començaran l'1 d'octubre a l'Hospital General Universitari de Castelló, on s'habilitarà un punt de donació de sang, plasma i registre de medul·la òssia en horari de matí i vesprada. A partir de les 15:30 h, es farà una jornada divulgativa sobre la leucèmia, els seus tractaments i els avenços mèdics.
Presentació d'un llibre d'inspiració
Com a part de la programació, es presentarà el llibre "Impulsado a vivir", una obra que narra l'experiència de Miguel Ángel Meza, president d'Asolecas, i el camí que el va portar a crear aquesta fundació per ajudar altres persones amb la mateixa malaltia.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes
L'esdeveniment reuneix representants del Ministeri, la Generalitat i el sector pesquer per a debatre sobre el futur