Castelló acull la 40a convenció Big Twin España

    L'alcaldessa Begoña Carrasco destaca l'orgull que la ciutat siga seu d'aquest esdeveniment, que omplirà el districte marítim del Grau de motocicletes i visitants.

    13/09/2025RedaccióRedacció
    BIG TWIN
    BIG TWINLa convenció, que va arrancar dijous i culmina diumentge, busca desestacionalitzar el turisme i potenciar l'economia local a través de concerts, gastronomia i diverses activitats.

    L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, va rebre dijous passat a la plaça Major les primeres motocicletes Harley-Davidson que van arribar a la ciutat amb motiu de la convenció Big Twin España, que celebra el seu 40é aniversari. La trobada, que té lloc al Grau, omplirà la capital de motocicletes i aficionats vinguts de tota Espanya i de diferents països d'Europa.

    Carrasco, acompanyada de la regidora de Turisme, Arantxa Miralles, i els tinents d'alcalde Ester Giner i Antonio Ortolá, va mostrar la seua satisfacció per acollir un esdeveniment que suposa un "veritable revulsiu" per al turisme i l'economia local.

    Per la seua banda, Arantxa Miralles va assenyalar que, "en reconeixement a la seua capacitat d'atraure visitants i situar a Castelló com a referent", l'Ajuntament ha incrementat la subvenció per a la convenció, passant de 10.000 a 30.000 euros.

    Durant la recepció de dijous, l'alcaldessa va felicitar el president de l'associació, Jorge Ortiz, per la programació del cap de setmana, que ha comptat amb concerts, esdeveniments gastronòmics i diverses activitats per a tots els públics, amb l'objectiu de dinamitzar el comerç i l'hostaleria del districte marítim. La convenció culmina hui, diumenge.

     

    El més vist