
Castelló renova una Bomba Nodrissa Pesada per a reforçar el servici d’extinció d’incendis
Redacció
El Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de Castelló (SPEIS) ha presentat la renovació d’una Bomba Nodrissa Pesada, un vehicle destinat al transport d’aigua fonamental en l’extinció d’incendis i en intervencions de gran complexitat.
La modernització permet que el camió dispose ara d’una cisterna amb capacitat per a 14.000 litres d’aigua i 500 litres d’escuma, fet que suposa un increment significatiu respecte a l’anterior configuració. A més, s’ha incorporat un monitor més avançat en el sostre, així com un sistema de senyalització amb llums prioritàries d’última generació i tecnologia LED en la il·luminació interior.
El regidor de Seguretat i Emergències, Antonio Ortolá, ha remarcat que esta actuació “convertix un vehicle ja existent en un recurs estratègic més modern i eficaç, preparat per a oferir un millor servici a la ciutadania”. Ortolá ha insistit també que la renovació de la flota de bombers continuarà en els pròxims mesos amb la incorporació de nous vehicles, dins d’una línia d’inversió que ja va permetre sumar huit unitats l’any passat.
La nova Bomba Nodrissa Pesada s’unix així al procés de millora integral de les instal·lacions i recursos del cos municipal de bombers, reforçant la seua capacitat operativa i la seguretat tant dels professionals com de la població.



Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

L'EASD Castelló obri la inscripció per a les proves d'accés dels estudis de Disseny i Arts Plàstiques del curs 2026-2027


