
La Diputació Reforça el Posicionament de la Província com a Pol Turístic a Londres
El Patronat de Turisme participa en la World Travel Market per intensificar la presència de Castelló al principal mercat emissor.
El vehicle pot albergar fins a 14.000 litres d’aigua i 500 d’escuma després de la seua actualització integral.
24/09/2025
Redacció
El Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de Castelló (SPEIS) ha presentat la renovació d’una Bomba Nodrissa Pesada, un vehicle destinat al transport d’aigua fonamental en l’extinció d’incendis i en intervencions de gran complexitat.
La modernització permet que el camió dispose ara d’una cisterna amb capacitat per a 14.000 litres d’aigua i 500 litres d’escuma, fet que suposa un increment significatiu respecte a l’anterior configuració. A més, s’ha incorporat un monitor més avançat en el sostre, així com un sistema de senyalització amb llums prioritàries d’última generació i tecnologia LED en la il·luminació interior.
El regidor de Seguretat i Emergències, Antonio Ortolá, ha remarcat que esta actuació “convertix un vehicle ja existent en un recurs estratègic més modern i eficaç, preparat per a oferir un millor servici a la ciutadania”. Ortolá ha insistit també que la renovació de la flota de bombers continuarà en els pròxims mesos amb la incorporació de nous vehicles, dins d’una línia d’inversió que ja va permetre sumar huit unitats l’any passat.
La nova Bomba Nodrissa Pesada s’unix així al procés de millora integral de les instal·lacions i recursos del cos municipal de bombers, reforçant la seua capacitat operativa i la seguretat tant dels professionals com de la població.


El Patronat de Turisme participa en la World Travel Market per intensificar la presència de Castelló al principal mercat emissor.

El Benicarló arriba després de dues derrotes davant rivals punters, mentre que Albacete ve de guanyar per la mínima.

Sessió formativa centrada en l'etiqueta, vestimenta i precedència dels actes de les festes de la Magdalena.

Una profunda reflexió sobre els somnis vitals i els llaços familiars perduts, dissabte al Principal de Castelló i diumenge al Palau de Peníscola.

La campanya se celebrarà fins al 9 de novembre en més de 138 supermercats de tota la província.

La Visita, Marcada pel 25-N, També Inclou una Reunió amb l'Associació ATISCE per a Conéixer el Projecte MARI d'Inserció Sociolaboral per a Víctimes de Violència de Gènere.