
Nova Enllumenada al Moll de Costa per a Revitalitzar la Zona Lúdica
Redacció


L'Autoritat Portuària de Castelló (APCas) continua treballant en la dinamització de la seua façana marítima amb la instal·lació d'un nou sistema d'enllumenat a la zona lúdica, concretament al Moll de Costa. Aquesta actuació té com a objectiu primordial donar més vida, seguretat i crear un passeig marítim més acollidor per a la ciutadania i els visitants.
En aquesta última fase, s'han col·locat tres noves fanals de dotze metres d'alçada pròxims al Casino i a la marina, il·luminant l'entorn del far. Aquesta instal·lació se suma a les deu faroles de cinc metres d'altura ja col·locades en filera paral·lela a la mar, en el tram entre el far i l'escala reial, sumant un total de 13 punts de llum nous al llarg del litoral.
Aquest projecte s'emmarca dins del Pla d'Eficiència Energètica de l'enllumenat públic del Port de Castelló, amb una inversió conjunta de 47.056 euros. El president de l'Autoritat Portuària, Rubén Ibáñez, ha destacat que l'objectiu final és "crear un espai més amable, atractiu i segur", reforçant el compromís de l'APCas per integrar el port en la vida urbana. La renovació utilitza tecnologia LED, que és més eficient i redueix el consum energètic, alineant-se amb la sostenibilitat ambiental.




La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil

La Policia Local confisca més de 400 productes en el dispositiu contra la venda ambulant il·legal a les platges de Castelló

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





