
Dotze noves faroles LED reforcen la seguretat i l'atractiu del passeig marítim entre el far i la Plaça de la Mar.

Dotze noves faroles LED reforcen la seguretat i l'atractiu del passeig marítim entre el far i la Plaça de la Mar.

El protocol amplia les directrius autonòmiques establides per l’Agència Valenciana de Seguretat i Emergències, afegint cinc nivells d’alerta

Tres actuacions ràpides i coordinades acaben amb cinc detinguts

El Serradal, el Gurugú i el Pinar obtenen els segells EMAS, ISO i UNE d’Accessibilitat Universal

El nou recurs garantirà defensa legal als agents en l’exercici de les seues funcions en l’àmbit penal

El Consorci ensenya als alcaldes a activar i gestionar el PTME davant una crisi

La incorporació s’emmarca en el compromís de l’equip de govern per consolidar una plantilla estable i millorar la seguretat ciutadana

Salvament i Socorrisme, sanitaris, bombers i Policia Local posen a prova els protocols a les nostres platges

Més zones verdes, aparcament i mobilitat als entorns de costa

Un increment superior al 5% respecte a l’any anterior.

L’acte del Pilar a la Plaça Major, un punt d’inflexió en la relació institucional

L'emblemàtic grup castellonenc estrena en primícia per a TVCS el tema ‘Te deseo muy felices fiestas’, el videoclip del qual ha sigut rodat en el marc incomparable del Real Casino Antic de Castelló.

L’Estratègia Provincial 2026-2027 busca cohesionar el territori, corregir el despoblament i impulsar la digitalització.

L’Ajuntament ampliarà el programa pioner de ‘Formació a la Carta’ fins als 20 cursos anuals per a respondre a la demanda empresarial.

La mostra commemora el 25é aniversari de la Fundació del pintor amb una selecció de dibuixos dels anys 80 i 90.

La mostra etnològica “Suera, un poble al carrer”, Festa d’Interés Turístic Autonòmic, serà l'acte central el 4 de gener.

El consistori renova els vehicles d'obres i serveis mitjançant un contracte de rènting de quatre anys.