
El CIES Castelló Es Consolida com a Llançadora de l’Emprenedoria Ocupant el 84% dels Seus Espais amb 21 Empreses de Nova Creació
Redacció


El regidor d'Ocupació de Castelló, Juan Carlos Redondo, ha visitat el Centre d'Innovació, Emprenedoria i Sostenibilitat (CIES Castelló), situat a la Ciutat del Transport, per a constatar el seu èxit com a viver d'empreses de titularitat municipal.
El CIES, amb més de 2.200 m² distribuïts en oficines i sis naus, té capacitat per albergar un total de 25 empreses i actualment ja compta amb 21 iniciatives empresarials allotjades, la qual cosa representa una ocupació del 84%.
Redondo ha subratllat que aquesta dada és "la millor prova de l'èxit i de la necessitat que té la ciutat de Castelló de comptar amb espais com aquest". L'edil ha qualificat el CIES com un "veritable motor d'innovació i generació d'ocupació" que compta amb un ecosistema emprenedor cada vegada més sòlid.
Entre les empreses allotjades, que tenen una estada màxima de 54 mesos, es troben iniciatives dels sectors del disseny i interiorisme, el desenvolupament de videojocs o les energies renovables.
Nous Recursos per a l'Ocupació
El regidor ha assegurat que l'equip de govern està posant a l'abast dels emprenedors "tota una sèrie de recursos per fer possible que les idees es transformen en empreses que generen llocs de treball".
A més, ha anunciat la posada en marxa d'una nova línia de subvencions municipals destinades al foment de la contractació laboral de persones desocupades.
Finalment, Redondo ha destacat que l'edifici també compta amb una nova zona de Coworking Municipal, on s'han instal·lat fins a sis noves empreses que es troben en una fase inicial de la seua posada en marxa.


Emergències destina 371.412 euros a equipament i assegurances del voluntariat de Protecció Civil

Una exposició recupera les aules i el llegat de l’Escola Provincial de Ceràmica d’Onda

L’UJI tanca Gennera Challenge amb propostes per a atraure joves al món rural
Una trentena d’estudiants han treballat en sis equips per a respondre als reptes plantejats per la Diputació de Castelló i l’empresa Cuatroochenta

Sergio Toledo dirigirà el comité de campanya del PP de Castelló per al 29 de novembre
Vicent Sales s’encarregarà del vot exterior i Ester Giner coordinarà el treball al Grau, amb el suport d’afiliats i voluntaris als barris


