
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
Els empresaris britànics del Baix Segura s'han sumat a l’ofensiva diplomàtica que pretén que la Comunitat Valenciana forme part d’un corredor segur que evite la quarantena marcada pel govern de Boris Johnson per a qui visite Espanya. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat que en la conferència de presidents de divendres exigirà un corredor segur per a la Comunitat Valenciana.
Els empresaris han decidit traslladar formalment les seues reivindicacions a l’ambaixador britànic a Espaya i al cònsol d’Alacant. Creuen que ara, més de la meitat hauran de tancar a setembre si la decisió de Londres no canvia. Només a Oriola hi ha més de 9.100 anglesos empadronats i més de 300.000 compatriotes visiten la zona durant l’estiu.
Alguns empresaris apunten que la decisió és més política que sanitària i reclamen solucions. Per això, en la cambra de comerç s’està preparant una queixa formal davant l'ambaixada britànica.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà
Garantir aigua de qualitat i preu just en tots els municipis, objectiu del nou Consorci Provincial