
Prediccions i rituals: l'amor i l'Any Nou Xinès marquen l'agenda esotèrica a Castelló
Les expertes Nekane i Elena revelen les claus astrals per a un Sant Valentí ple de passió
La presidenta de la institució provincial, Marta Barrachina, extreu el número que fixa els 1.500 esportistes que participaran en la vint-i-setena edició de la prova esportiva, que se celebrarà el 18 d'abril de 2026.
13/12/2025
Redacció
El Saló de Recepcions del Palau Provincial de la Diputació de Castelló es va omplir ahir de nervis i emoció amb la celebració del tradicional sorteig de dorsals de la Penyagolosa Trails 2026. L'acte, que marca el tret de sortida oficial cap a la pròxima edició, ha confirmat els participants de la competició de muntanya més emblemàtica de la província.
Un total de 4.773 persones s’havien preinscrit per a poder disputar les dues proves, amb corredors procedents de 48 províncies i 40 nacionalitats.

La presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, va ser l'encarregada d'extraure el número 2216, que ha servit com a punt de partida per a adjudicar un total de 1.500 dorsals.
Marta Barrachina, “Una edició més, el nombre de preinscrits demostra la gran expectació que sempre es genera per a poder ser partícip, en primera persona, de la prova esportiva més espectacular que tenim a Castelló. Una autèntica festa del trail-running”.
La dirigent provincial també va enaltir l'oportunitat que ofereix la Penyagolosa Trails per a “visibilitzar el nostre territori com a gran escenari esportiu”, posant en valor tant el patrimoni dels municipis que recorrerà la prova com la implicació dels veïns, clubs i col·laboradors.
L’acte va comptar amb l’assistència del director de Penyagolosa Trails, Tico Cervera, el diputat d'Esports, Iván Sánchez, i diverses autoritats autonòmiques i estatals.

Últims Tràmits i Solidaritat
Els corredors que hagin obtingut plaça en el sorteig hauran de formalitzar la seua inscripció abans del 23 de desembre a través de la pàgina web de Penyagolosa Trails.
Finalment, l'acte va destacar pel seu vessant solidari, amb el lliurament d'un xec de 1.766 euros a l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC). A més, es va recordar que aquells que no hagin obtingut plaça en el sorteig encara poden participar en la MiM gràcies als dorsals solidaris, disponibles en les webs de ASOLECAS i Conquistando Escalones.
Amb les places ja assignades, comença el compte enrere per a la vint-i-setena edició, que culminarà el 18 d'abril de 2026.

Les expertes Nekane i Elena revelen les claus astrals per a un Sant Valentí ple de passió

L’equip va caure per 20-79 davant l’UNES FC Barcelona al Ciutat de Castelló

Marta Barrachina presideix el comité de coordinació al parc d'Oropesa

L’alerta groga continua activa este diumenge fins a les 11.59 hores. Les ratxes van arribar als 170 km/h en diversos municipis

Dispositiu especial de Bombers, Policia Local i Brigades per a restablir la normalitat

L’acte tindrà lloc a les 19 hores al Menador-Espai Cultural, la cita està coorganitzada per la Conlloga Muixeranga de Castelló i la Junta de Festes