La presidenta de la institució provincial, Marta Barrachina, extreu el número que fixa els 1.500 esportistes que participaran en la vint-i-setena edició de la prova esportiva, que se celebrarà el 18 d'abril de 2026.
La presidenta de La Exprimidora, Àngela Moya, alerta dels biaixos de gènere, reclama protegir els drets d’autoria davant l’expansió de la IA i qüestiona els concursos que exigixen treball creatiu sense una remuneració garantida.
L’exposició itinerant del GAL Palancia Mijares transforma els carrers del municipi en una galeria a l’aire lliure amb fotografies de gran format sobre paisatge, tradicions, patrimoni i vida rural.
El candidat del PSPV a l'Alcaldia de Castelló planteja paralitzar temporalment aquestes transformacions davant la proliferació de minipisos i la pèrdua de comerç de proximitat
La Generalitat sol·licita al Govern d’Espanya activar mesures de suport per a la Serra d’en Galceran, Tírig, Catí, Sogorb, Gàtova i el Saler després dels focs d’aquest estiu