
Nules ja té guanyadors de la campanya del Dia del Pare per a promocionar el comerç local
Redacció

Nules ja coneix les persones guanyadores de la campanya “Les teues compres a Nules tenen premi!”, una iniciativa impulsada per l’Ajuntament per a promocionar les compres al comerç local amb motiu del Dia del Pare.
En total s’han sortejat sis premis, entre els quals destaca un viatge de cap de setmana a La Rioja amb tast de vi al celler Bodega Muga per a dues persones, que ha sigut per a Miguel Ángel Méndez. A més, també s’han sortejat cinc sopars o dinars per a dues persones en restaurants de Nules, que han correspost a Miguel Flich, María Navarro, Eva Angelina Martí, Esther Palmer i Conchín Climent.
La campanya s’ha desenvolupat entre els dies 1 i 19 de març i ha registrat una gran participació, amb prop de mil butlletes dipositades en l’urna del sorteig.


Des de la Regidoria de Comerç s’ha valorat positivament la resposta de la ciutadania i s’ha destacat que este tipus d’iniciatives tenen com a objectiu dinamitzar l’economia local i donar suport als comerços del municipi, fomentant les compres de proximitat.
L’Ajuntament de Nules continuarà impulsant al llarg de l’any diferents campanyes comercials amb l’objectiu de promocionar el comerç local i incentivar el consum en els establiments del municipi.


Castelló celebra el 775 aniversari amb videomapping, música, visites i una mascletà ajornada de Magdalena
La programació començarà al setembre i continuarà amb noves activitats fins a setembre de 2027

El Privilegi del Trasllat torna a Castelló 25 anys després pel 775 aniversari de la ciutat

Pérez Llorca anuncia una nova Llei forestal amb incentius per als propietaris que cuiden la muntanya

L’ITC reforça la investigació aplicada per donar resposta als nous reptes de la indústria

Detingut un home a la Salzadella per estafar 5.690 euros a una veïna de 83 anys





