El Raval ix al carrer amb 20 comerços participants este dissabte a la plaça Forn del Pla

    La iniciativa comercial se celebrarà el 13 de juny de 10.00 a 14.00 hores en un dels espais més emblemàtics del barri
    12/06/2026RedaccióRedacció

     La plaça Forn del Pla acollirà este dissabte 13 de juny una nova edició de Raval al Carrer, una jornada que reunirà 20 comerços locals entre les 10.00 i les 14.00 hores amb l'objectiu de promocionar el comerç de proximitat i acostar la seua oferta a la ciutadania.

    La iniciativa està organitzada per l'Associació de Comerços del Raval amb la col·laboració de la Regidoria de Comerç i Consum i Confecomerç. Durant tot el matí, els establiments participants traslladaran part dels seus productes i serveis a la plaça Forn del Pla, convertint este espai en un aparador a l'aire lliure del teixit comercial del barri.

    Els visitants podran recórrer els diferents expositors, conéixer les novetats dels negocis participants i mantindre un contacte directe amb els comerciants, en una proposta que pretén reforçar la visibilitat del comerç urbà i generar activitat en una de les zones comercials més tradicionals de Castelló.

    La jornada també busca impulsar la dinamització econòmica i social del Raval, afavorint la presència de veïns i visitants en el barri i promovent hàbits de consum vinculats als establiments locals.

    El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha destacat la importància de continuar impulsant iniciatives que contribuïsquen a reforçar el comerç de proximitat i donar suport al treball dels comerciants de la ciutat. Així mateix, ha valorat la col·laboració entre les diferents entitats implicades en l'organització de l'esdeveniment.

    La celebració de Raval al Carrer forma part de les accions de promoció comercial desenvolupades per l'Associació de Comerços del Raval per a fomentar la competitivitat dels negocis urbans i acostar l'activitat comercial a la ciutadania.

    El més vist