
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La diputada provincial de Turisme ha volgut enaltir l’esforç dels empresaris del sector per a presentar projectes adaptats a l’actual crisi
05/08/2020 REDACCIÓVirginia Martí, diputada provincial de Turisme, ha valorat “la capacitat que està demostrant la província per a convertir-se en una destinació turística segura, pròxim i sostenible”. I en aquest sentit, ha enaltit l’esforç dels empresaris del sector per a presentar projectes adaptats a l’actual emergència sanitària, econòmica i social a causa de la Covid-19. I és que, diputada provincial de Turisme creu que és el moment de “fer prevaldre la nostra resiliència i la nostra capacitat de supervivència, especialment en aquest sector en el qual tant confie i confiem des de la Diputació Provincial“.
“Estem assistint a una revaloració per part del mercat d’alguns valors turístics que són intrínsecs de la nostra província”, Segons Martí, el “nou turisme” busca principalment proximitat, poca massificació, diversitat i seguretat, entre altres. I així s'està demostrant que “la sostenibilitat és un valor en alça i Castelló, com a destinació turística, encarna molts d’aqueixos valors, des de sempre”.
Per tant, considera que “ara és el moment de capitalitzar aqueix potencial, de forma organitzada, planificada i coordinada entre tots els agents que formem part de la ‘família turística de la província'”.
Per part seua, el responsable del Patronat Provincial de Turisme, ha detallat que “hem apostat i continuarem apostant, ara més que mai, per aquestes estratègies de valorització turística de la província. Així, destaca elements clau com el turisme gastronòmic amb Castelló Ruta de Sabor; el turisme actiu amb el cicloturisme com a referència; la vertebració territorial amb fluxos turístics entre costa i interior o la valorització dels territoris de la província amb una rica arquitectura construïda entorn a plans de governança turística”.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà