
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
Es tracta de 30 respiradors model Aeonmed VG70 (Intrusive Oxygen Ventilator) per al seu repartiment directe a centres hospitalaris
07/08/2020 REDACCIÓLa Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha rebut aquest divendres un total de 30 respiradors d'última generació donats per Iberdrola amb la finalitat de contribuir a reforçar la capacitat de resposta dels serveis sanitaris enfront del coronavirus.
Es tracta de 30 respiradors model Aeonmed VG70 (Intrusive Oxygen Ventilator) per al seu repartiment directe a centres hospitalaris.
El passat 4 d'agost va tenir lloc l'arribada a l'Aeroport Madrid-Barajas Adolfo Suárez d'un total de 300 d'aquests equips de respiració d'última generació donats per Iberdrola a conselleries de Sanitat de les diferents comunitats autònomes.
En la seua descàrrega i distribució, que va tenir lloc la matinada del dilluns al dimarts, va participar un equip de persones voluntàries de la companyia.
Aquesta iniciativa forma part de l'acció global desenvolupada pel grup Iberdrola durant la crisi sanitària del coronavirus i completa el procés de lliurament de material de primera necessitat, aprofitant la seua capacitat d'accés global a subministraments, així com altres accions solidàries realitzades en els últims mesos per valor de més de 30 milions d'euros.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló