‘Jo compre a la Vall’ sortejarà cinc carros de la compra de 100 euros per la tornada a l’escola

    La campanya ‘Tornem a l’escola’ es desenvoluparà del 16 al 30 de setembre i permetrà participar en el sorteig amb compres superiors a 10 euros en els comerços adherits.
    14/09/2026Minerva SalvadorMinerva Salvador

     La tornada a l’escola arriba també amb una nova campanya de suport al comerç local a la Vall d’Uixó. L’associació Jo compre a la Vall, Caixa La Vall i la Regidoria de Comerç han posat en marxa la iniciativa ‘Tornem a l’escola’, que sortejarà cinc carros de la compra valorats en 100 euros cadascun.

    La campanya es desenvoluparà entre el 16 i el 30 de setembre i busca aprofitar un dels mesos amb més despesa per a moltes famílies per incentivar les compres als establiments de proximitat.

    Per participar, els clients hauran de realitzar una compra superior a 10 euros en qualsevol dels comerços adherits a Jo compre a la Vall. Amb cada compra que complisca este requisit es podrà omplir una butlleta per entrar en el sorteig.

    El regidor de Comerç, Fernando Daròs, ha presentat la iniciativa junt amb Miguel Ortega, membre de Jo compre a la Vall, i José Luis Parada, director de Caixa La Vall.

    Suport a les famílies i al comerç de proximitat

    Des de l’organització expliquen que la campanya perseguix un doble objectiu: ajudar les famílies a afrontar les despeses pròpies de l’inici de curs i, al mateix temps, dinamitzar l’activitat dels negocis locals després dels mesos d’estiu.

    Setembre concentra habitualment compres relacionades amb material escolar, roba, calçat i altres necessitats vinculades a la tornada a les aules, per la qual cosa la iniciativa busca que una part d’eixa despesa es quede als establiments del municipi.

    Daròs ha destacat que l’Ajuntament vol continuar donant suport a iniciatives capaces de promocionar el comerç de proximitat i animar els veïns a realitzar les seues compres a la Vall d’Uixó.

    El sorteig tindrà lloc el 6 d’octubre, quan es donaran a conéixer les persones guanyadores dels cinc carros de la compra.

    Amb ‘Tornem a l’escola’, Jo compre a la Vall reforça així les campanyes promocionals dirigides a generar activitat al comerç local i premiar la fidelitat dels consumidors del municipi.

    El més vist