
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Regidors i hostalers es reuneixen per a debatre la norma
27/08/2020 REDACCIÓL'Ajuntament de Castelló recomana als locals de la ciutat que prohibisquen fumar a les seues terrasses a raó de previndre possibles contagis per coronavirus.
En aquest sentit, el president de l'Associació d'Hostalers de Castelló (Ashocas), Álvaro Amores, va comentar que durant la reunió van plantejar un dubte fa referència a la distància entre les taules --1,5 metres-- i a la de fumar -2 metres-- ja que es genera una contradicció inassumible per al sector. Per aquest motiu, des del consistori se'ls va aconsellar que no deixaren consumir cigarrets a les terrasses per a evitar problemes.
D'altra banda, també es va plantejar un debat sobre les llicències, ja que, el sector té clar que els pubs i discoteques han de tancar el públic, però hi ha els locals que compten amb la llicència de brunch o de café teatre. Els regidors recomanen habilitar un servei de menjar per a evitar problemes amb el tancament.
Finalment, es va aclarir que l'hora de tancament, la 1.00 am, és perquè els locals estiguen buits de clients i les terrasses recollides, ara bé, dins poden continuar treballadors recollint i preparant el local per a l'endemà.
Álvaro Amores va mostrar la seua satisfacció pel resultat de la reunió amb les autoritats municipals ja que van poder solucionar els dubtes que tenien sobre l'aplicació de la llei autonòmica a la província de Castelló amb la finalitat de posar en marxa les mesures sanitàries per a lluitar contra el coronavirus des del sector de l'oci i l'hostaleria.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles