
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El portaveu de Podemos es troba sense símptomes a l'espera de realitzar la prova PCR aquest mateix dijous
03/09/2020 REDACCIÓEl portaveu de Podemos a l'Ajuntament de Castelló, Fernando Navarro, es troba aïllat a casa després de donar-se a conéixer la setmana passada que havia donat positiu en coronavirus el seu company de pis.
De moment, el portaveu es troba sense símptomes a l'espera de realitzar el test PCR que confirme si també és positiu en el virus.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La Platja del Gurugú acull entre divendres i diumenge aquesta important cita, que marca l'inici dels campionats d'estiu amb una participació rècord.
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.