
Detinguda una conductora a Onda que triplicava la taxa d'alcoholèmia permesa



La Polícia Local d'Onda investiga a una conductora que va ser detinguda la passada matinada del diumenge (4.30 hores) per un suposat delicte contra la seguretat viària. La presumpta infractora de 40 anys d'edat triplicava la taxa d'alcoholèmia permesa al volant.
La policia en un primer moment va instar a la dona a retirar el vehicle estacionat perquè obstruïa el pas en l'avinguda País Valencià. Després de disculpar-se, la conductora va moure el cotxe i es va dirigir al carrer Ramón y Cajal per a aparcar-lo quan un altre grup d'agents va observar clars signes d'embriaguesa.
La policia li va practicar la prova d'alcoholèmia que va ser invàlida les dues primeres vegades fins que després de ser advertida pels agents de les conseqüències de fallar un test de alcoholèmia, a la tercera, la dona va donar un resultat de 0,82 mg/l triplicant la taxa màxima permesa de 0,25 mg/l.
La conductora va ser informada del delicte per la policia i citada per a comparèixer en els jutjats de Nules. La dona podria enfrontar-se a una pena de presó d'entre sis mesos i a la retirada del permís de conduir per 4 anys.


Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats

Figueroles acollirà el Dia de la Província 2026 coincidint amb el 300 aniversari del municipi

CSIF porta a Fiscalia les presumptes coaccions als seus delegats d’Educació i reclama una condemna institucional

El PSPV demana explicacions sobre la seguretat del pàrquing de Santa Clara després del tancament de diverses places



