
La ministra de Treball anuncia que el 'comptador a zero' pujarà 16 dies

Yolanda Díaz, ministra de Treball i Economia Social, ha anunciat aquest dijous que, en el marc de la negociació dels ERTE, s’ha acordat elevar el conegut ‘comptador a zero’ de 180 a 196 dies i aplicar-ho durant tot el 2021.
A més, la ministra ha avançat que s'implantarà una prestació per als treballadors fixos-discontinus per la falta de temporada turística, i ha insistit que la prestació associada al ERTE es mantindrà en el 70 % de la base reguladora encara que transcórreguen sis mesos.
Avui hi ha una nova reunió ja que en la d’ahir a la nit no es va aconseguir tancar un acord global. «Em sembla que som a prop, és cert que hi ha matisos, però crec que som a prop», ha afirmat mentre recalcava que la situació és pròxima d'aplegar a un acord per prorrogar els ERTE a partir del mes d’octubre.
La ministra ha senyalat que el termini de vigència dels ERTE no serà tancat i que totes les empreses que necessiten protecció la tindran. A més, ha explicat que «tot el que estiga al voltant dels sectors afectats» també té que estar protegit. En aquest sentit, ha aclarit que els problemes es troben en sectors determinats com l’oci, la cultura o el turisme, entre altres.
Finalment, Díaz ha senyalat que en l’actualitat hi ha en ERTE uns 740.000 treballadors i que la majoria d’aquestos estan per força major, i que mai s’ha posat damunt la taula protegir únicament a determinats sectors.


La Fundació Síndrome de Down de Castelló aconsegueix la inserció laboral de 13 persones amb discapacitat intel·lectual
El Programa d'Itineraris Sociolaborals de 2025 ha permés que 13 de les 40 persones participants troben feina en empreses ordinàries sis mesos després de finalitzar el projecte

Barracas instal·larà quatre càmeres de videovigilància per reforçar el control dels accessos al municipi

La Diputació destina 126.000 euros a la rehabilitació de la parròquia de Sant Vicent de Ferrer de Sant Vicent de Pedrahita

Higueras acull l'exposició ‘Mirades Rurals’ per reivindicar el patrimoni i el futur dels pobles de l'interior
La mostra, impulsada pel GAL Palància Millars i la Fundació Bancaja, reuneix fotografies que posen en valor el paisatge, la cultura i les persones dels 22 municipis del territori

Feijóo participa en el Día de las Paellas de las fiestas de Sant Pere junto a Marta Barrachina y Begoña Carrasco





