
Les Useres inverteix 10.000 euros en ajudes de menjador escolar per a les seues famílies.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
S'han notificat 68 noves altes i els pacients a l'UCI baixen de 7 a 6
16/10/2020 RedaccióSegons les últimes dades de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública, s'han registrat 49 nous positius i 2 noves morts per coronavirus a Castelló. Amb aquests nous contagis notificats la província arriba als 5.200 des de l'inici de la pandèmia i un total de 252 morts. Pel que respecta a les hospitalitzacions, el número de ingressats a Castelló puja en una persona arribant als 56 i els pacients ingressats en l'UCI baixen de 7 a 6. En el capítol d'altes, es notifiquen 68 des de l'última actualització.
Per províncies la distribució de contagis és la següent: 777 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR en la Comunitat Valenciana (47.670 persones en total); 49 a Castelló (5.200 en total); 296 a Alacant (16.063 en total); 432 a València (26.400 en total). A més, el número total de pacients sense assignar es manté en 7.
Pel que fa als brots, s'han detectat dos nous a la província de Castelló, un a la capital de la plana (4 casos) i altre a Almassora (5 casos).
Nous brots per coronavirus
La Pobla Llarga: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
*Almassora: 5 casos. Origen laboral
Llutxent: 5 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Elx: 3 casos. Origen social
Chiva: 3 casos. Origen laboral
Guadassuar: 33 casos. Origen social
Mislata: 3 casos. Origen àmbit educatiu
València: 4 casos. Origen social
Elx: 6 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen laboral
Elx: 3 casos. Origen social
Elx: 5 casos. Origen social
Llocnou d’en Fenollet: 4 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen laboral
Sagunto: 9 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen social
*Castelló de la Plana: 4 casos. Origen laboral
València: 4 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen laboral
Elx: 7 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Alicante: 8 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Paterna: 3 casos. Origen social
Alicante: 3 casos. Origen social
Burjassot: 3 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Actualització de la situació en residències
Hui dia, hi ha algun cas positiu en 23 residències de majors (2 a la província de Castelló, 8 a la província d'Alacant i 13 a la província de València), 4 centres de persones amb diversitat funcional (1 a la província de Castelló i 3 en la de València) i 2 centres de menors (tots dos a la província d'Alacant).
Residents nous positius: 15
Treballadors nous positius: 0
Residents morts: 0
Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 6 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província de Castelló, 1 a la província d'Alacant i 4 a la província de València.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.