
Onda impulsa els treballs de desbrossament per a millorar la seguretat i accessibilitat dels camins rurals
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Conselleria de Cooperació destinarà a cadascuna de les universitats 130.000 euros per al desenvolupament dels projectes
18/10/2020 REDACCIÓEl Consell ha renovat la col·laboració amb les universitats públiques valencianes per al desenvolupament de projectes de cooperació, actuacions que comptaran amb una dotació de 520.000 euros per a 2020. Aquests acords contemplen activitats de formació, investigació, així com educació, difusió i sensibilització en el marc de la cooperació universitària per al desenvolupament.
En matèria formativa s'inclouen beques i ajudes a la formació especialitzada; premis als treballs de fi de grau o de postgrau orientats a la implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS); activitats de formació i sensibilització que promoguen la cooperació, el voluntariat, la solidaritat i la defensa dels drets humans; la realització del Màster Interuniversitari en Cooperació al Desenvolupament, a més de la promoció i el foment del voluntariat o el desenvolupament de cursos en països, territoris o poblacions considerats prioritaris en el Pla Director de la Cooperació Valenciana.
En l'àrea d'investigació es contemplen treballs, tesis doctorals, projectes de fi de carrera, de fi de grau o màster relacionats amb la cooperació; la concessió de beques, ajudes o premis a projectes d'investigació; assessorament relacionat amb els ODS, i estades curtes d'investigació en països, territoris o poblacions inclosos en el Pla Director de la Cooperació Valenciana. Quant a les activitats d'educació, difusió i sensibilització formen part d'aquests convenis les jornades, congressos, conferències, trobades, seminaris, sobre cooperació al desenvolupament, voluntariat en cooperació i agents de la cooperació. Al seu torn, publicacions, creació i manteniment d'eines de difusió, projectes de cooperació tècnica, entre altres iniciatives.
Es tracta d'una via de col·laboració a la qual la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica destinarà 130.000 euros a cadascuna de les universitats per al desenvolupament dels diferents programes i projectes.
L'objectiu principal d'aquestes col·laboracions és contribuir a la consecució dels ODS en el marc de l'Agenda 2030 a través d'una estratègia universitària per al desenvolupament, implicant a tots els col·lectius de les universitats públiques valencianes.
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.