
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
La secretària d'Organització del partit ha lamentat el clima polític “nociu i inacceptable” derivat “de l'odi que desprén la formació de Santiago Abascal” així com del PP “que s'ha anat mimetitzant en el discurs de crispació de l'extrema dreta”.
21/10/2020 RedacciónLa secretària d'Organització del PSPV-PSOE de la província de Castelló i alcaldessa d'Almenara, Estíbaliz Pérez, advertix al Partit Popular que “dir sí a la moció de censura de Vox és a dir sí al feixisme”. Així s'ha pronunciat davant la moció de censura de Vox que es debat hui en el Congrés i davant la qual ha exigit al principal partit de l'oposició que manifeste “el seu màxim rebuig a l'extrema dreta” i que “siga valenta i es pose en el bàndol de la moderació”.
Pérez ha lamentat el clima polític “nociu i inacceptable” derivat “de l'odi que desprén la formació de Santiago Abascal” així com del PP “que s'ha anat mimetitzant en el discurs de crispació de l'extrema dreta”. “El PP ha de fer un vertader exercici de reflexió per a entendre que, ara més que mai, el que es necessita són partits polítics i líders polítics que estiguen a l'altura de les circumstàncies, que sàpien aparcar el discurs partidista i l'atac estèril, per a preocupar-se i ocupar-se del veritablement urgent, que ara mateix no és una altra cosa que véncer el virus”, apunta. “I si al PP li queda un poc de pudor, aprofitarà esta oportunitat per a deixar de ser el partit de la corrupció per a ser el partit de la responsabilitat”, assenyala.
La secretària d'Organització ha afirmat que “seria totalment imperdonable una postura del PP que no estiguera del costat dels grans pactes, del consens, del diàleg i de la decència democràtica. I això implica dir-li un no rotund a Vox”.
Amb tot, Pérez assenyala que esta moció “no és contra el govern” sinó que pretén “llançar un pols” al partit de Pablo Casado. “El més lamentable de tot és que Vox no presentarà un programa alternatiu a la gestió del govern de Pedro Sánchez —perquè no el té ni està preocupat en això— sinó que la fi que perseguix és el de posar contra les cordes i fer xantatge a Casado amb els suports amb els quals el PP se sustenta en comunitats i ajuntaments”, assenyala Pérez.
Per tot això, Pérez exigix a la dreta “altura de mires i que deixen d'utilitzar les administracions públiques per a estratègies partidistes que res té a veure amb el veritablement important, i que és treballar per la ràpida reconstrucció del nostre país i millorar la qualitat de vida de la ciutadania”.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.