
Compte arrere per a la XXIII edició del Festival Internacional de Guitarra Hondarribia-Peníscola
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
Mentre estiga tancat el gimnàs, s'activaran classes especials per als usuaris
02/11/2020 REDACCIÓDesprés de les mesures preses per a frenar l'expansió de la covid-19, l'Ajuntament d'Almenara ha decidit que les activitats esportives habituals que programa la regidoria d'esports es realitzen en l'exterior de manera temporal. Per a això s'utilitzaran diversos espais a l'aire lliure per a la realització entre altres com a places, jardins, l'auditori a l'aire lliure o els voltants del poliesportiu per a realitzar la gimnàstica de manteniment o la de majors, el triatló, el freestyler o les botes de rebot entre altres. De fet per a aquestes últimes s'ha habilitat una pista de tennis exterior. En totes les activitats seguiran les mesures de seguretat contra la pandèmia, és a dir, màscara, distància, higiene de mans i presa de temperatura.
D'altra banda, mentre duren les restriccions i el gimnàs estiga tancat, a partir del dimecres, l'Ajuntament d'Almenara oferirà als usuaris del gimnàs classes a l'aire lliure que s'han preparat perquè els usuaris i usuàries puguen continuar practicant esport al llarg dels dies en aquest període de restriccions. Les classes seran de matí i vesprada. Totes les persones interessades a participar, que hauran de ser sòcies del gimnàs, hauran d'inscriure's en el Molí d’Arròs. A més en aquestes classes especials a l'aire lliure, hauran de complir-se totes les mesures de seguretat i acudir amb la màscara.
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
El termini de presentació finalitza el 30 de novembre i el veredicte es farà públic abans del 30 d’abril de 2026
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.
El foc, declarat ahir a Tales per un llamp, ha rebotat hui en una zona d’accés complicat. El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la situació 1 del PEIF.