
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
La mesura es mantindrà fins al 9 de desembre i afectarà tant partits com a entrenaments
09/11/2020 REDACCIÓLes noves mesures adoptades per la Generalitat Valenciana per a contindre la segona onada de la pandèmia del covid-19 afecten de manera especial al món de l'esport, ja que a partir d'ara se celebraran els entrenaments i els partits sense públic. Els camps de futbol, pavellons i pistes només acolliran als esportistes i a aquell personal indispensable, quedant tancats per a la resta. La mesura estarà vigent fins a les 23.59 hores del 9 de desembre.
Aquesta mesura afecta a totes les especialitats i categories, inclòs l'esport base: els pares no podran veure in situ les evolucions dels seus fills. Les competicions d'esport base veuran restringida de manera total la presència de públic en les graderies de les instal·lacions, com ja s'indicava en alguns protocols. El futbol base, que fins ara permetia l'entrada controlada d'espectadors en molts casos, haurà d'emmotlar-se a les noves restriccions.
Tampoc es permetrà la presència de públic en els esdeveniments esportius que se celebren en el marc de competicions internacionals esportives de caràcter professional. La mesura s'aplicarà, almenys, mentre no es permeta aquesta assistència en les competicions professionals d'àmbit nacional, d'acord amb el que es preveu en l'article 15.2 del Reial decret llei 21/2020, de 9 de juny, de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per a fer front a la crisi sanitària ocasionada per la covid-19.
En l'àmbit provincial, la presència d'afeccionats queda vetada des de Segona B a Segona Regional. A més, clubs de diverses especialitats (Bisons Castelló en futbol sala, TAU Castelló en bàsquet, Hoquei Club Castelló, els equips d'handbol femení del Castelló i Almassora...) hauran de tancar també les seues portes.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles