
El sindicat de presons denuncia a la direcció del centre d'Albocàsser i demana el seu cessament



ACAIP, el sindicat de presons ha denunciat a la direcció de la presó d'Albocàsser davant la Generalitat per incomplir les restriccions del coronavirus, així, va denunciar que a l'octubre van permetre la celebració d'una festa amb més de 40 presos, que va acabar amb diverses persones confinades.
El sindicat va denunciar que diversos presos van haver de romandre confinats, després de celebrar una festa de comiat d'un curs, a la qual van assistir 43 reus i professionals amb l'autorització de la direcció del centre penitenciari malgrat les restriccions que regeixen en la comunitat autònoma.
En aquest sentit, el sindicat de presons va assegurar que la direcció del centre es va veure obligada a prendre aquesta mesura de manera preventiva, després que una monitora que impartia un curs als interns i que va assistir a la festa donara positiu per coronavirus. Des de ACAIP Albocasser sol·liciten el cessament de la direcció del centre i que s'investigue el succeït.


La Diputació impulsa una nova edició de la Primavera Gastronòmica Castelló Ruta de Sabor amb productes de temporada

Especialistes alerten de la importància de detectar a temps els problemes de salut mental infantil i prevenir malalties cròniques

Castelló reforça la seua projecció internacional amb la promoció gastronòmica a Sète

Castelló assumirà la il·luminació de les rotondes de Venta Rosita i Venta Nova per millorar la seguretat


