
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
Segons el Partit Popular, les màscares han de considerar-se un bé de primera necessitat
26/11/2020 REDACCIÓL'Ajuntament d'Alcalà-Alcossebre sol·licita al Govern, mitjançant una declaració institucional, que s'aplique el tipus superreduït d'IVA del 4% a totes les màscares, i no sols a les quirúrgiques. En el text de la moció que ha presentat el Partit Popular, es destaca que «l'ús de les màscares s'ha fet imprescindible i el continuarà sent en un futur pròxim pel que ha de considerar-se un bé de primera necessitat». Es calcula que una família de quatre membres, ha d'assumir una despesa mensual de 240 euros en aquest material de protecció, la qual cosa és una xifra bastant alta per a un bé tan imprescindible.
El ple també va aprovar una moció presentada pel grup municipal de Ciutadans en la qual se sol·licita a la Generalitat Valenciana diverses mesures per a la millora del servei assistencial en Atenció Primària com disminuir la sobrecàrrega del personal sanitari, garantir un mínim d'atenció en consulta de deu minuts, impulsar la telemedicina en la sanitat pública, reobrir consultoris auxiliars tancats o realitzar un estudi de les necessitats de l'atenció domiciliària, entre altres. Tot això va ser aprovat amb els vots a favor de Ciutadans i del Partit Popular.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.