
Minut de silenci
Redacció
L'últim ple de la Diputació de Castelló corresponent al mes de desembre ha començat amb una intervenció del president, José Martí, en la qual ha convidat als diputats i al públic present a la sala a guardar un minut de silenci en memòria de les 367 persones mortes a la província a causa de la pandèmia originada per la Covid. Prèviament ha recordat que “ha sigut un any molt difícil i que en nom de tota la institució, diputades i diputats, personal funcionari, treballadores i treballadors, volem donar el més sentit condol i mostrar tota la nostra empatia i solidaritat amb les famílies de les i els castellonencs que han mort víctimes d'aquesta malaltia”. Ha afegit que “volem que el nostre record i la nostra estima els acompanyen en un nadal que, si per a tots seran diferents, per a ells resultaran especialment durs i dolorosos”. Finalitzat el minut de silenci Martí ha mostrat la seua esperança que “aquest mal somni acabe”.



Castelló celebrarà la Nit de Sant Joan amb concurs de coques, correfoc, foguera i castell de focs artificials a la platja del Gurugú

La calor extrema posa en alerta la província de Castelló després de diversos incendis i conats registrats este dilluns
Benicarló concentra l'actuació més important d'una jornada marcada per les altes temperatures i el risc elevat d'incendis forestals

Castelló afronta el dia més intens de l'onada de calor amb temperatures pròximes als 40 graus i un elevat risc d'incendis

El Camí de l'Obra estrena nou asfalt després de 40 anys sense una actuació integral i una inversió de 850.000 euros

TVCS retransmetrà en directe el gran Bou de Sant Joan de Puçol, una de les cites taurines més esperades de l'any





