
La XIII Setmana Tárrega es consolida com l'epicentre mundial de la guitarra clàssica des de Vila-real
L'esdeveniment tanca una edició d'èxit amb ponents de 42 nacionalitats i un impuls definitiu a la investigació internacional.
Sanitat registra 6.240 nous casos de coronavirus, 652 a Castelló, 1.943 a Alacant i 3.637 a València.
09/01/2021
Redacció
COVID 19
Sanitat registra 6.240 nous casos de coronavirus, 652 a Castelló, 1.943 a Alacant i 3.637 a València, a més de 8 sense asignar.
La conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat 6.240 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR o prova d'antígens en la Comunitat Valenciana, que situen la xifra total de positius en 169.950 persones. Per províncies, la distribució és la següent: 652 a Castelló, 1.943 a Alacant , i 3.637 en la província de València. A més, s'han registrat 8 casos sense assignar, per la qual cosa el total ascendix a 20.
D'altra banda, els hospitals valencians compten en estos moments amb 2.337 persones ingressades: 195 en la província de Castelló, amb 27 pacients en UCI, 747 persones en la d'Alacant, amb 123 en UCI, i 1.395 en la província de València, dels quals 202 es troben en la UCI.
Actualització de brots de coronavirus
S'han notificat 32 nous brots: 9 en la província d'Alacant, 5 en la província de Castelló i 18 en la de Valencia.
Sant Rafael del Riu: 4 casos. Origen social
Canet El Roig: 3 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
Sant Rafael del Riu: 3 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 4 casos. Origen laboral

L'esdeveniment tanca una edició d'èxit amb ponents de 42 nacionalitats i un impuls definitiu a la investigació internacional.

Els socialistes proposen mobilitzar 9,2 milions d'euros per a corregir l'abandonament dels barris i la manca d'ajudes al lloguer.

Més del 63% dels professionals del Servei de Ginecologia subscriuen la denúncia davant la Conselleria

El llenç renaixentista de la ciutadella es converteix en una pantalla gegant que transporta els visitants al Pol Nord.

L’Ajuntament assumeix la competència de la connexió amb el districte marítim per a millorar freqüències i horaris.

Més que un concert, un acte solidari i emotiu a l'Hospital Provincial per a humanitzar les festes.