
Benicàssim torna a onejar la bandera Q de Qualitat Turística
Redacció


La regidora de Turisme de Benicàssim i portaveu de Ciutadans en la Diputació, Cristina Fernández, ha recollit les banderes Q de Qualitat Turística que ha entregat a Madrid la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto. Es tracta d'uns distintius que acrediten el compliment dels requisits que donen dret a onejar la bandera Q en platges i ports esportius, un segell espanyol amb reconeixement internacional.
«La Q aporta prestigi, diferenciació, rigor i és molt reconeguda en matèria de promoció turística i la concedeix l'Institut de Qualitat Turística Espanyola *ICTE). Aquest distintiu onejarà durant el pròxim estiu en 248 platges i 24 ports esportius», ha recordat la ministra Reyes Maroto, qui ha presidit l'acte de lliurament.
Cristina Fernández ha destacat que Benicàssim torna a ser reconeguda nacionalment amb un premi d'excel·lència turística. «El treball sempre acaba donant els seus fruits i estem realment satisfets d'haver posicionat el nostre municipi en el més alt del palmarés. Fa escasses setmanes rebem el distintiu que acredita a Benicàssim com a Municipi Turístic de la Comunitat Valenciana, el quart destí de la Comunitat Valenciana, després de Benidorm, València i Gandia, que ha complit la nova mètrica del model de municipi turístic», ha afegit.



Castelló licita la primera fase de Censal Parc amb 35.000 m² i una inversió de 6,4 milions d’euros
El projecte incorpora zones esportives, infantils, d’aventura i una làmina d’aigua. El parc complet tindrà 122.000 m² i es construirà en tres fases

Pirotècnia Alto Palancia guanya el primer premi del XXX Concurs de Mascletaes “Ciutat de Castelló”

El Saló del Còmic i el Llibre Infantil i Juvenil ompli la plaça Major de Castelló en la seua segona jornada

L’Outlet Primavera Market del Grau atrau nombrós públic a la plaça de la Panderola


