
L’activitat tindrà lloc l’1 de novembre a la plaça del Parc amb jocs, tallers i un laberint inflable.
El regidor d'Esports, Omar Braina, ha rebut aquest dimarts en el Patronat Municipal d'Esports als esportistes del club Kick-boxing Castelló Andrei Lungu i Nerea Estop
14/07/2021
Redacció
El regidor d'Esports, Omar Braina, ha rebut aquest dimarts en el Patronat Municipal d'Esports als esportistes del club Kick-boxing Castelló Andrei Lungu i Nerea Estop després dels èxits reeixits en el Campionat d'Espanya en modalitat tatami celebrat a principis de juliol en la localitat d’Azuqueca d'Henares. Tots dos esportistes van participar com a membres de la selecció valenciana.
Andrei Lungu va obtindre la medalla d'or en la modalitat de kicklight sènior -79 kg i Nerea Estop va ser medalla de bronze en la modalitat de light contact sènior -65 kg. Braina els ha felicitat pels èxits reeixits en el campionat i desitjat futurs nous assoliments esportius.

L’activitat tindrà lloc l’1 de novembre a la plaça del Parc amb jocs, tallers i un laberint inflable.

El llibre se centra en la capacitat natural del cos per entendre's i utilitzar-se de manera efectiva, trencant la desconnexió cos-ment de la vida moderna.

El bàsquet va ser el protagonista de la jornada en els estudis de TVCS, on la presentadora Minerva Salvador va rebre al programa que dirigeix i presenta dos jugadors clau de l’Amics Castelló: el base Roger Fàbrega i el pivot Maxi Andreatta.

El consistori ha destinat 102.270 € a la Biblioteca Municipal per reforçar la compra de llibres, les activitats de foment lector i la renovació del mobiliari.

La mostra itinerant de la Diputació reuneix prop d’un centenar d’obres dels col·lectius Urban Sketchers Maestrat i Urban Sketchers Castelló.

L'esdeveniment, que serà el 14 de novembre a la Sala Grau, culminarà amb la presentació del número 31 de la revista de l'entitat, nou anys després de l'última edició.