
Nules consitueix una borsa de treball per a personal de neteja
Redacció


L’Ajuntament de Nules ha convocat el procés selectiu per a la constitució d’una borsa de treball per a personal de neteja per a cobrir possibles contractacions futures per baixes del personal d’aquest servei i per a la provisió de personal, de forma interina, en els supòsits de vacant, substitució o altres necessitats de caràcter temporal.
En concret, amb la constitució d’aquesta borsa es vol cobrir la provisió temporal de vacants o substitucions que afecten al personal de neteja del consistori, “amb la constitució d’aquesta borsa es podrà contractar temporalment a personal d’aquesta especialitat quan hi haga necessitat. A més amb la renovació d’aquesta borsa es vol donar una oportunitat laboral a la gent del poble”, matisa l’alcalde, David García.
Les persones interessades a participar en el procés selectiu poden presentar la sol·licitud corresponent fins dimarts 3 d’agost, i les bases de la convocatòria es troben publicats al portal de transparència de l’Ajuntament de Nules www.nules.sedelectronica.es.


Així doncs, el procés selectiu es realitzarà per oposició-concurs. En primer lloc, el personal aspirant haurà de passar per un procés d’oposició que constarà d’un exercici obligatori i eliminatori que puntuarà fins un màxim de 10 punts i que s’obtindran mitjançant un qüestionari de 25 preguntes tipus test sobre diferents coneixements teòrics.
Per altra banda, en la fase del concurs, que tindrà un valor màxim de 4 punts i que s’iniciarà al finalitzar l’oposició, el tribunal tindrà en compte els mèrits relacionats amb l'experiència professional prèvia, les titulacions oficials, els cursos específics o els coneixements del valencià


Vila-real reforça el dispositiu de seguretat per a les festes amb 32 escenaris i quatre zones operatives

Castelló millorarà els accessos al CEIP Enric Soler i Godes amb un nou pas per als vianants i més seguretat viària

La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci





