
La Regidoria de Serveis de l'Ajuntament de Peníscola continua amb els treballs per al control de plagues
Redacció


La Regidoria de Serveis continua amb els treballs per al control de plagues. Les tasques es van iniciar a mitjan mes de març i han comprés fumigació a l'entorn de les séquies del terme municipal, com és habitual, amb larvicides per a controlar la població de mosquit; així com tractaments en embornals.
El regidor de l'àrea, Miguel Castell, ha confirmat la realització de tractaments cíclics durant aquests mesos, amb periodicitats que oscil·len al voltant dels 10 i els 20 dies, amb excepcions conseqüents de la mateixa meteorologia, com ha pogut ser l'arribada de pluges intenses o fenòmens que hagen pogut facilitar la identificació de nous focus.
A més, des del mateix mes i amb periodicitat regular, s'estan portant a terme tractaments per a la panderola en el sistema de clavegueram que s'han estat desenvolupat a l'entorn del nucli antic, en el nucli suburbà i rodalia de l’ullal de l'Estany.


Les tasques es prolongaran fins al mes d'octubre i se sumen a les actuacions que realitza Diputació.


Gaibiel celebra el dia gran de les festes en honor al Santíssim Crist de la Set

El Privilegi del Trasllat torna a Castelló 25 anys després en una exposició central del 775 aniversari

ASCER trasllada a la Comissió Europea les necessitats del sector ceràmic de Castelló

La Banda Municipal ompli de música la Plaça Major en el concert del 775 aniversari de Castelló

Castelló reforça la posada a punt de les zones verdes dels col·legis amb l’inici del curs





