
Alcalde (PSPV-PSOE) critica la gestió del PP de les obres de prolongació de la CV-149 a Benicàssim
Redacció


El portaveu del PSPV-PSOE de Benicàssim, Miguel Alcalde, critica la gestió de les obres de prolongació de la CV-149 per part del Partit Popular. “Les obres han tardat fins a sis anys a executar-se i després de tant de temps s’inicien en plena temporada estiuenca, quan augmenta l’afluència de visitants, amb tots els problemes de circulació que ha ocasionat. Tot açò sumat a l’encariment de 120.000 euros de l’obra només es va adjudicar”, manifesta Alcalde.
Talls al carril bici, eixida de camions, retencions de tràfic, dificultats d’accés a Montornés… són alguns dels problemes ocasionats per les obres segons els socialistes en l’època de l’any que més persones arriben a Benicàssim i que “es podrien haver evitat si les obres de curt termini d’execució hagueren estat preparades a l’inici d’esta temporada”, explica el socialista.
Tots els grups polítics van aprovar fa sis anys la prolongació de la carretera com una inversió prioritària “i ja en l’anterior legislatura van acordar que seria una inversió preferent, però no ha sigut així perquè amb el projecte ja redactat i una sentència que anul·la les urbanitzacions, han tardat tot este temps en licitar i executar l’obra”, aclarix Miguel Alcalde i afig que “era una obra necessària per a tots i que encara estem esperant per a vore-la acabada, a més, ens està costant més diners del pressupostat inicialment“.


La Diputació destina 50.000 euros a millorar les botigues multiservei de 19 pobles
Les ajudes finançaran climatització, instal·lacions elèctriques i equipament per a conservar i exposar productes en municipis de menys de 5.000 habitants

Maestrat, ànima interior mostra el seu patrimoni i gastronomia a professionals del turisme

Més de 250 veus es reuniran en el XXXI Aplec de Corals Ciutat de Castelló
L’Auditori acollirà diumenge 25 d’octubre dotze agrupacions castellonenques i la formació femenina convidada Plèiades Cor, en una trobada d’homenatge a Juan Ramón Herrero.

Peníscola reunirà 11 xefs reconeguts i 25 productors en el V Festival Gastronòmic Castelló Ruta de Sabor
El passeig marítim de la platja Nord acollirà del 23 al 25 d’octubre degustacions, demostracions de cuina, música i activitats infantils.

La Diputació reunirà l’oposició aquest dijous per a recollir propostes per al pressupost de 2027
La presidenta, Marta Barrachina, ha convocat els portaveus del PSOE, Compromís i Vox dins del procés d’elaboració dels comptes provincials.

