
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El secretari general provincial, junt amb el secretari de LGTBI de Socialistes Valencians, es reunixen amb l'associació Castelló LGTBI per traslladar el compromís amb les persones que pateixen algun tipus de discriminació sexual
17/02/2022El secretari general del PSPV-PSOE de la província de Castelló i alcalde de l'Alcora, Samuel Falomir, ha anunciat que el Partit Socialista activarà mesures contra la LGTBIfòbia en tots els municipis del territori, especialment en l'àmbit esportiu. Falomir ha fet este anunci en una reunió que ha tingut lloc a Castelló on han estat el secretari de LGTBI de la Comissió Executiva Nacional (CEN) de Socialistes Valencians, Dammián López, les secretaries i el secretari provincials de LGTBI de Castelló (Arantxa Aragonés), València (Daniela Requena) i Alacant (Javier Scotto), i representants de l'associació Castelló LGTBI. La cita coincidix amb la celebració del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia en l'Esport el pròxim dissabte 19 de febrer.
Falomir ha traslladat el ferm compromís del partit "amb les persones que encara patixen algun tipus de discriminació per la seua orientació sexual" i ha ressaltat la necessitat que les mesures per erradicar la LGTBIfòbia "tinguen un caràcter transversal en tots els àmbits". A este respecte, ha destacat que l'esport és un espai en el qual cal posar més èmfasi, especialment, en el futbol, "on es produeixen lamentables episodis d'insults, agressions i amenaces contra les persones que fan pública la seua homosexualitat". És per això que Falomir advoca per "promociona l'esport inclusiu, i guanyar l'espai, la visibilitat, l'acceptació i el respecte al col·lectiu LGTBI".
Falomir ha apuntat que, malgrat els avanços que s'han produït en els últims anys en matèria d'igualtat de les persones LGTBI, "aquesta diversitat sexual, que tant les lleis com la major part de la societat espanyola assumeixen sense major problema, no es visibilitza en l'àmbit esportiu", i subratlla que "en ple segle XXI, l'orientació sexual no heterosexual o la participació de les persones transsexuals continua sent un tema tabú en l'esport en general i en el futbol en particular”.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La primera serà donar suport al Departament d'Activitats, per la qual cosa controlarà l'ocupació de l'espai públic
Els actes arrancaran a les 8.30 h, a la plaça del Pastoret i a partir de les 11.00 h, tindrà lloc el tradicional porrat popular