
Soribes lamenta que l'equip de govern de CenN reconega ara les incidències en el transport urbà que el PSPV-PSOE de Nules porta denunciant des de fa un any
Redacció


El portaveu del PSPV-PSOE de Nules, Adrián Sorribes, ha lamentat que l'equip de govern de Centrats a Nules (CenN) haja tardat un any a reconéixer les incidències en el transport urbà que el grup municipal socialista porta denunciat tot aquest temps. Sorribes assenyala que, en cas d'haver actuat en el seu moment, el servei ja estaria restablit "i no estaríem ara, en plena Setmana Santa, amb la rescissió del contracte". Cal assenyalar que algunes d'aquestes incidències era que no es prestava el servei per a persones amb mobilitat reduïda malgrat estar estipulat en els plecs de la licitació.
Tal com explica Sorribes, el passat 22 de març es va notificar a l'empresa que se li donaven deu dies per a justificar els continus incompliments de contracte, o que s'iniciava el procediment de rescissió de contracte. "Aquesta situació d'incompliments ha sigut denunciada pels socialistes des de fa un any, i la regidora responsable ha passat de desmentir-nos a haver de donar-nos la raó, i ara rescindir el contracte", afig Sorribes.
A més, el portaveu del grup municipal assenyala que aquesta empresa ja presta serveis per a l'ajuntament i es va rescindir el seu contracte pels mateixos motius. "El problema se suma al fet que el servei es deixe de prestar ara en les vacances de Setmana Santa o fins i tot de cara a l'estiu, on el servei de transport entre el municipi i la platja és essencial", conclou Sorribes.




Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

València ix al carrer en suport a Ceuta després dels episodis de finals de juliol

Castelló ix al carrer en suport a Ceuta amb dos concentracions simultànies

Castelló recrea els seus edificis més emblemàtics amb 380.000 peces LEGO

Vila-real reforça el dispositiu de seguretat per a les festes amb 32 escenaris i quatre zones operatives





