
Nules crea una nova bandera després de la negativa del guardó de bandera blava

Nules crea una nova bandera després de la negativa del guardó de bandera blava

Es tracta d’una iniciativa d’escolta a la ciutadania que té lloc cada dimecres al Mercat Municipal
Per participar a l’Escola Esportiva d’Estiu cal inscriure’s al de partament d’Esports els dies del 5 al 16 de juny

A més de les activitats aquàtiques, els joves de Nules també tindran l'oportunitat de gaudir de diferents projeccions de pel·lícules reconegudes. L'Ajuntament organitzarà sessions de cinema especialment dedicades als amants del cinema

Per promocionar la tradició popular de la Festa dels Cabuts entre la ciutadania, es poden dur a terme diverses accions de difusió i sensibilització

El nou servei de l'Arxiu Històric Audiovisual de Nules està dissenyat per a satisfer les necessitats tant dels investigadors com de la ciutadania en general interessada en la història i el patrimoni local. Aquest servei permetrà als investigadors accedir a materials audiovisuals valuosos per a les seves investigacions i estudis
L’idea és recuperar oficis tradicionals i donar una oportunitat laboral a persones desocupades

El PSPV reclama a l'equip de govern que vetle per l'ús òptim dels diners públics

També tornarà a tindre un Punt Violeta per a que les festes siguen segures i lliures d’agressions sexistes
David García: "aquesta festa congrega a milers de persones no sols de la nostra localitat també ens visiten persones d’altres poblacions dels voltants"

El portaveu del grup municipal socialista assenyala que, en cas d'haver actuat en el seu moment, el servei ja estaria restablit "i no estaríem ara, a plena Setmana Santa, amb la rescissió del contracte"

L'Ajuntament Combina Tallers, Tradició (Pessebre Mestresses de Casa) i Tardeos per Ser un "Referent Nadalenc" a la Comarca

Més de 300 corredors s'han reunit en l'edició del 20é aniversari d'una de les cites esportives més consolidades, que enguany ha presentat un traçat més exigent per a posar en valor l'entorn natural.

Les regidores de Festes i Turisme han acompanyat la Comissió en la Missa i Processó, destacant el paper de les 'festes de carrer' per a estrènyer llaços entre el veïnat i dinamitzar el carrer Alloza.

Un total de 21 actuacions es realitzaran fins al 8 de desembre, marcant el començament d'una programació nadalenca que s'incrementa fins a les 80 activitats per garantir l'ambient festiu en tots els districtes de la ciutat.

El nou servei, impulsat per la Regidoria de Turisme, realitza dues sortides diàries des de la Plaça de l'Herba i forma part de l'estratègia municipal per a revitalitzar el centre durant les festes.

La Ciutat a la Mar reforça l'oferta festiva amb revetlles populars per Nadal, Cap d'Any i Reis, l'ampliació de l'enllumenat a la muralla nord i més espais per a l'atenció dels més menuts.