
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
L'actuació es durà a terme una vegada superats els episodis d'intenses pluges de les últimes setmanes i després de l'expedició de la corresponent autorització per part de la Conselleria de Sanitat
11/05/2022El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha informat que el Pla Provincial Contra els Mosquits activarà durant les jornades d'avui dimecres i demà dijous vols de tractament aeri en zones d'Almenara, Xilxes, La Llosa, Moncofa, Nules, Castelló, Benicàssim, Oropesa, Torreblanca-Cabanes i Peníscola, una vegada que la Direcció General de Salut Pública i Addiccions ha expedit la corresponent autorització. Es tracta d'una decisió que s'adopta una vegada superats els intensos episodis de pluges de les últimes setmanes, després de comprovar-se la dificultat existent en aquests moments per a l'accés dels equips terrestres als llocs en els quals ha d'aplicar-se el tractament antimosquits. Per decisió de les autoritats sanitàries, en aquesta ocasió no es realitzaran vols en el terme de Borriana per ser escàs el nivell d'inundació i no haver-se detectat presència de larves.
Sobre aquest assumpte, la diputada de Medi Natural, María Jiménez, ha destacat que «és possible realitzar aquests vols perquè prèviament la Diputació de Castelló va presentar un pla de vols davant la Conselleria de Sanitat, una actuació que posa solució als problemes que es van produir l'any passat quan la Direcció General de Salut Pública i Addiccions no va autoritzar la realització de sessions de tractaments en els municipis que no havien presentat amb anterioritat el preceptiu pla de vols».
Jiménez ha assenyalat que la iniciativa de la Diputació «ens ha permés guanyar temps i ser més eficaços» i ha explicat que «en la resta del territori, on poden accedir els mitjans terrestres, continuarem intensificant el tractament». En aquest sentit, recorda que el «Pla Provincial contempla en 2022 un increment del 30% del nombre de jornades de tractament terrestre respecte a 2021».
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.