S'han intensificat els tractaments adulticides des del Camí Vell del Serradal fins al Camí la Plana, incloent-hi el Parc del Meridià, a causa del repunt afavorit per les pluges recents.
María Jiménez, diputada de Medi Natural: “actuem en les poblacions del litoral perquè són les que solen presentar majors problemes en aquesta època de l'any, i en aquelles en les quals va ploure la setmana passada que, sense ser costaneres, estan relativament prop de la mar”
S'actuarà en tot el litoral i de manera especial a Peníscola, Torreblanca, Alcalà de Xivert, Cabanes, Orpesa, Benicàssim, Castelló, Almassora, Nules, Borriana, Moncofa, Xilxes, La Llosa i Almenara
La Diputació de Castelló ja ha invertit en la present temporada 332.751,68 euros en més de 600 accions de tractament terrestre i 2 vols de fumigació sobre aigües estancades
La Diputació de Castelló ja ha invertit en la present temporada 332.751,68 euros en la lluita contra la plaga de mosquits, la qual cosa s'ha traduït en 619 accions de tractament terrestre i 2 vols de fumigació sobre aigües estancades
La diputada de Medi Natural, María Jiménez, subratlla la contínua fumigació en municipis de l'interior i del litoral per a minimitzar les molèsties a la ciutadani
La diputada de Medi Natural, María Jiménez, explica que la setmana vinent s'aplicaran tractaments terrestres en 62 municipis de la província, amb especial atenció a les zones de litoral i prelitoral
El president José Martí destaca que la Diputació treballa de manera coordinada amb els ajuntaments i valora molt positivament l'esforç que realitza l'àrea de Medi Natural per a minimitzar les molèsties a la ciutadania
L'actuació es durà a terme una vegada superats els episodis d'intenses pluges de les últimes setmanes i després de l'expedició de la corresponent autorització per part de la Conselleria de Sanitat
L'espectacle de carrer I si fem un clàssic?, escrit i dirigit per Sònia Alejo, revisita els grans textos del teatre universal des de l'humor i la participació del públic.
L'organització agrària considera que la falta de manteniment dels llits fluvials ha afavorit la propagació del foc fins als cultius i demana responsabilitats i ajudes urgents per als agricultors afectats.
L'Ajuntament coordinarà amb els municipis damnificats les futures plantacions i impulsarà noves actuacions de renaturalització al paratge de la Magdalena.
El Consell aprova un paquet extraordinari amb ajudes directes, suport als municipis, préstecs bonificats, reforç de la vigilància forestal i un pla de reforestació de la Serra d'Espadà.
L'organització reclama a la Conselleria d'Agricultura un major control del servei i adverteix dels riscos per a la sanitat animal durant les onades de calor.
L'Ajuntament habilitarà una zona vigilada els caps de setmana i festius per reforçar la seguretat en un dels espais naturals més freqüentats durant l'estiu.