
Compte arrere per a la XXIII edició del Festival Internacional de Guitarra Hondarribia-Peníscola
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
La diputada d'Esports, Tania Baños, ha presentat aquest matí la competició aquàtica en la qual aproximadament 600 participants nadaran en aigües de Benicàssim i Orpesa els dies 14 i 15 de maig
13/05/2022La Diputació de Castelló recolza la celebració, els dies 14 i 15 de maig en els municipis d'Orpesa i Benicàssim, de la Oceanman Costa Azahar 2022, una competició aquàtica que ha batut rècords de participació, amb un total de 600 participants de 15 nacionalitats diferents. La diputada provincial d'Esports, Tania Baños, ha presidit aquest matí al pati de l'Espai Cultural de Les Aules la presentació d'aquesta prova esportiva juntament amb l'organitzador de l'esdeveniment, Roberto Marqués; l'alcaldessa d'Orpesa, Araceli de Moya; el regidor d'Esports, Jordi Llopis; l'alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués; i el regidor d'Esports, Arturo Martí.
En l'acte, Baños ha ressaltat el ‘’gran nivell que aporta aquest esdeveniment a la província’’, tant en l'àmbit esportiu, ‘’amb diferents proves idònies per a les nostres característiques costaneres que atrauen a especialistes en travessia per aigües obertes’’, com en la marca turística, ‘’ja que ofereix a tots els esportistes i els seus acompanyants l'oportunitat de conéixer el nostre magnífic entorn costaner’’.
En aquesta segona edició de la Oceanman Costa Azahar s'han elaborat tres distàncies diferents per a emmotlar-se a les necessitats de nadadores i nadadors. La primera d'elles, denominada ‘Sprint’, on recorreran un total de 2000 metres en aigües obertes. La ‘Half Oceaman’, la segona modalitat, compta amb un total de 5000 metres. Finalment, la ‘Oceanman’, la més exigent de les tres, que compta amb una distància total de 10.000 metres. Totes elles tindran lloc el diumenge 15 de maig.
L'organitzador de l'esdeveniment, Roberto Marqués, ha agraït a l'entitat provincial la seua col·laboració per a la realització de les proves i ha afirmat que a més de les competicions ja nomenades, el dissabte 14 de maig s'efectuarà una carrera de nade per relleus (3x750) i una ‘OceanKids’ per a les xiquetes i xiquets interessats, totes dues amb eixida a la Platja de la Concha d'Orpesa.
Del 20 al 23 d’agost, localitat reunirà mestres de la guitarra, la veu i la percussió
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.