Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

La Diputació de Castelló anima a altres entitats públiques a replicar el seu model del ‘Client Misteriós’ per a una millora contínua d'atenció al ciutadà

La diputada de Transparència, Xaro Miralles, ha destacat que el projecte ha servit per a avaluar els serveis públics que presta l'administració i fixar les línies de millora de cada departament de la institució provincial

General 13/05/2022 Redacció Redacció
image_50387457

La Diputació de Castelló ha presentat hui l'informe de resultats del procés participatiu “El Client Misteriós”, procés que avalua la qualitat dels serveis públics de la Diputació i la seua gestió per a una futura millora de l'atenció al ciutadà. Aquesta iniciativa, pionera en l'àmbit públic estatal i impulsada a l'abril de 2021, persegueix l'objectiu de consolidar un model d'excel·lència en la gestió i millora contínua en la Diputació comptant amb l'estreta col·laboració de ciutadans i funcionaris municipals anònims.

Xaro Miralles, Diputada de Transparència, ha assenyalat que “la posada en marxa del client misteriós en la Diputació de Castelló va suposar tot un repte puix que no existia cap precedent en l'administració pública espanyola que abordara aquest procés de millora amb la tècnica descrita. Es tractava, per tant, d'una pràctica poc habitual en el sector públic”, per la qual cosa anima a altres entitats a replicar aquest projecte.

Aquest procés participatiu ha sigut avalat per la Societat Espanyola de Polítiques Públiques, la qual cosa facilita que altres administracions públiques puguen replicar la metodologia i estratègia específica de la Diputació gràcies al coneixement i experiència que proporciona aquesta aliança.

El primer informe d'aquest procés presenta diverses línies de millora en les quals ja està treballant la institució, com són l'ampliació de l'ús del llenguatge inclusiu, l'ús idoni de les variants de castellà i valencià, reforçar en determinats casos la comunicació entre departaments per a una gestió més eficient i afermar la confiança entre la institució i la ciutadania.

A més, Borja Colón, coordinador del Procés Participatiu Client Misteriós, ha destacat que “a vegades el ciutadà entén la gestió d'una manera que no representa a l'Administració ni a la nostra institució, per la qual cosa a través d'aquest procés el ciutadà pot conéixer la vertadera gestió pública”.

Te puede interesar

visita2

L’Ajuntament reforça la col·laboració turística amb la Diputació

Redacció
Política 20/08/2023

L’alcalde de Benicarló, Juanma Cerdá, i la regidora de Turisme, Sonia Foix, s’han reunit avui amb el vicepresident i diputat de Turisme de la Diputació de Castelló, Andrés Martínez, per a intercanviar propostes i posar en comú les diferents iniciatives que poden contribuir a fomentar el turisme a Benicarló

Lo más visto

El dicrector de CEEI Castellón, Justo Vellón,  inaugurando la jornada

Se ha desenvolupat una dinàmica en la qual els assistents han realitzat preguntes als emprenedors, creant un ambient molt productiu i interessant

Redacció
Economía 03/10/2023

La jornada ha continuat amb una sessió informativa en la qual Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses dels Centres de Dinamització Econòmica i Social de la Diputació de Castelló (CEDES), ha presentat els programes actius a la província de Castelló dissenyats per satisfer diverses necessitats d'emprenedors i empresaris, destacant les subvencions disponibles per recolzar projectes emprenedors

Newsletter