
Orpesa congrega a més de 450 nadadors en la Oceanman
RedaccióEl municipi d'Orpesa va acollir ahir 15 de maig l'eixida de la Oceanman, l'exigent travessia d'aigües obertes que aterra en el municipi en la seua segona edició. Així, més de 450 esportistes s'han sumat a les tres modalitats amb les quals compta aquesta competició: la distancia Sprint, de dos quilòmetres; la Half Ocean, una prova puntuable per a la Copa d'Espanya d'Aigües Obertes, en la qual s'han congregat en la Renegà per a enfrontar-se a una distància de 5 quilòmetres; i la Oceanman, en la qual han partit des de la platja de la Petxina per a recórrer 10 quilòmetres.
Es tracta d'una competició que té com a meta la localitat veïna de Benicàssim i en les eixides de la qual han sigut presents l'alcaldessa, Araceli de Moya; la vicealcaldessa, María Jiménez; el regidor d'Esports, Jordi Llopis; i la regidora de Turisme, Silvia Arnau.


Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Nou de cada deu persones amb ludopatia van començar a jugar quan encara eren menors

Torreblanca ompli l'estiu d'activitats per reforçar el seu atractiu turístic

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani




