
Les Useres inverteix 10.000 euros en ajudes de menjador escolar per a les seues famílies.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
El Museu del Taulell ha acollit la presentació que ha reunit el consistori i les patronals ASCER, ASEBEC i ANFFECC
14/06/2022Onda segueix continua fent passos en el seu pla d'acció Onda 2030 i, de manera pionera, ha presentat el primer Pla de Transport al Treball per a fomentar la mobilitat sostenible a les 12 àrees industrials. A través d'un minuciós estudi, el projecte analitza la situació actual de mobilitat al treball i planteja una sèrie d'actuacions a mitjà i llarg termini amb l'objectiu de reduir la petjada de carboni i fomentar l'ús de vehicles propulsats per energia verda.
Aquest estudi de mobilitat l'ha realitzat l'Ajuntament d'Onda en col·laboració amb les patronals nacionals de Fabricants de Taulells i Paviments Ceràmics (ASCER), de Fregides, Esmalts i Colors Ceràmics (ANFFECC), i de Fabricants de Maquinària i Béns d'Equip per a la Indústria Ceràmica (ASEBEC), així com de les empreses ondenses.
El diagnòstic reflecteix que més de 6.000 vehicles, entre turismes, camions i furgonetes comercials, es desplacen cada dia des del nucli urbà d'Onda a les diferents àrees industrials de la ciutat. L'àrea coneguda com a Corral Roig és la que més viatges suma, tant en destinació com en origen. No obstant això, el polígon Sud 13 és el que lidera el nombre de desplaçaments de vehicles que procedeixen d'altres ciutats pròximes com Castelló, Vila-real o Betxí. Les hores puntes dels desplaçaments coincideixen amb els horaris d'entrada i eixida dels torns de les fàbriques: entre les 6 i les 8, les 13 i les 15 i les 18 i les 20 hores.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
La Platja del Gurugú acull entre divendres i diumenge aquesta important cita, que marca l'inici dels campionats d'estiu amb una participació rècord.
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
Aquest esdeveniment, ja consolidat, convida a descobrir el Conjunt Històric Artístic de la localitat en una atmosfera de música i tradició.
El Consell Rector del Patronat Municipal de Festes aprova les bases per a l'elecció de les màximes representants i per a l'XI Concurs de Gaiates de mà.
El Consorci Provincial de Bombers i mitjans de la Generalitat intervenen en set incendis simultanis, presumiblement causats per tempestes elèctriques.