
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els treballs premiats es dividiran en cinc categories amb un premi en metàl·lic de 1000 euros
14/06/2022L'Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC) presentarà demà la quarta edició del Premi ATC Impulsa en la seu de la patronal taulellera Ascer. Uns premis dirigits a projectes innovadors realitzats per joves estudiants.
Juan José Montoro, president de ATC es mostra molt satisfet amb els resultats obtinguts en anteriors edicions i assegura que aquest tipus d'iniciatives “milloren l'ocupabilitat dels nostres joves i la transferència del coneixement”.
El IV Premi ATC Impulsa està dividit en cinc categories, i els autors dels millors projectes d'investigació i desenvolupaments aplicats a la ceràmica en cadascuna d'elles, rebran un premi en metàl·lic de 1.000 euros que s'entregarà en la Fira Destaca el mes de novembre de 2022.
Les cinc categories en les quals està dividit el certamen de ATC són: Categoria A: Estudis Superiors en l'apartat de ciència ceràmica; Categoria B: Estudis Superiors en l'apartat de tecnologia ceràmica; Categoria C: Cicles Formatius en l'apartat de ciència ceràmica; Categoria D: Cicles Formatius en l'apartat de tecnologia ceràmica i Categoria E: Estudis Superiors o Cicles Formatius en l'apartat ceràmica artística.
L'acte inclourà la conferència 'FP Dual i l'Empresa’, que exposarà el director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, Manuel Gomicia. En aquest sentit, Montoro recorda que des de ATC sempre s'ha apostat “per ajustar els plans d'estudis a les necessitats reals de les empreses i, d'aquesta manera aconseguir una major ocupabilitat i millors resultats a nivell empresarial”. De fet, recorda que les empreses ceràmiques no sols necessiten enginyers, “sinó també altres professionals que han d'eixir de la FP”.
Juan José Montoro subratlla assegura que ha destacat que, des de la seua fundació, fa 44 anys, ATC ha dedicat el seu treball a difondre el coneixement amb l'objectiu que els tècnics ceràmics, així com els estudiants de qualsevol branca vinculada amb la indústria ceràmica, "estiguen perfectament formats i informats en tot moment i, d'aquesta manera, el clúster ceràmic castellonenc puga mantindre el seu lideratge mundial".
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La Platja del Gurugú acull entre divendres i diumenge aquesta important cita, que marca l'inici dels campionats d'estiu amb una participació rècord.
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.