
L'Any Nou Xinés 2023 comença el proper 22 de gener
A Castelló s'ha creat un nou concepte artístic batejat com ANTO pel nom dels seus dos creadors, Annabel Lleonart i Juan de Bou. Enamorats de l'art i del disseny, aquests professionals han decidit sumar esforços per a plantejar projectes diferents, únics i exclusius que conjuminen aquestes dues disciplines. ANTO the New Art Concept s'allunya profundament del concepte de galeria d'art tradicional per a fer un pas més. Juan de Bou, amant de l'art i de la poesia -i amb més de 25 anys de professional en el camp de la decoració i les vendes-, i Annabel Lleonart, empresària i restauradora, han decidit endinsar-se en un nou pla on, “una galeria d'art no sols és un quadre, ni una escultura o qualsevol altra disciplina contemporània, sinó la idea de transmetre una antologia d'emocions que no es poden descriure”.
“Volem entrar a les botigues de decoració de les signatures més prestigioses, als hotels més luxosos i maridar disseny i art. És cert que aquesta formula ja funciona des de fa anys, però en la major part dels casos l'art que es presenta procedeix d'empreses a l'engròs i sense valor afegit. Nosaltres volem igualar totes dues disciplines per a ofereixes espais únics i exclusius, amb personalitat”, explica Juan de Bou, un dels seus fundadors.
A més, ANTO s'ha proposat com un dels seus objectius generar esdeveniments de pintura en viu, accions performatives, exposicions en espais alternatius, etc. Amb tot just un mes de vida ANTO tira a caminar amb els passos segurs. El seu web a manera d'aparador virtual estarà llesta molt prompte i podrà ser un punt de trobada entre artistes i compradors. “Però ANTO no pretén ser només un espai comercial. El nostre compromís social és clar i per això vincularem molts dels nostres projectes amb l'acció social a través de subhastes benèfiques, tallers, etc.”, afig el seu creador.
Creadors
Per tot això, aquest nou viver creatiu “cerca artistes amb ànima, capaces de plorar, morir i renàixer a través de les seues obres. Artistes que continuen mirant amb els ulls de la infància”, expliquen. En el seu portfolio tenen ja a creadors com Maseda, Lorena del Pou -tots dos castellonencs- i Rin Art, de Vietnam; però molt prompte seran molts més els que s'incorporen a la família ANTO.
Maseda és l'artista de moda. Pintor gestual, figuratiu i amb tocs urbans, Maseda s'ha convertit en poc temps en un dels creadors més atractiu per a col·leccionistes i galeristes. Quan des d'ANTO van descobrir la col·lecció Taurus en Les Vendes de Madrid no s'ho van pensar dues vegades i van adquirir la sèrie. Al costat de Maseda està Lorena del Pou, una pintora transgressora, provocativa i indomable. Aquesta creadora cerca la seua inspiració al cinema, la música, la moda, la naturalesa i, per descomptat, en el propi art. Cada col·lecció naix d'una sèrie de conceptes i idees relacionades entre si. Fins i tot incorpora frases amagades amb una forta càrrega emocional per a ella que l'espectador només descobreix visionant el vídeo de creació. En tercer lloc l'artista Rin art de Vietnam, procedent de l'escola del pintor austríac Voka. El seu estil s'emmarca en un realisme figuratiu fresc i espontani seguint els passos de l'austríac. Adora el gran format i sol optar per potenciar rostres de gran expressivitat en una galeria d'emocions que van des de l'alegria infantil a la bogeria de geni de Van Gogh.
Projectes
ANTO es va estrenar aquest mes de juny a Madrid amb el projecte “Maseda, art, llum i paper” on les obres de la col·lecció Taurus de Maseda han maridado a la perfecció amb el disseny de les signatures Glamora (paper), Zennio (domòtica ) i B.lux (il·luminació), empreses totes elles capdavanteres en els seus respectius sectors. I, molt prompte, prepara nou esdeveniment a la ciutat comtal del qual donaran detalls en les pròximes setmanes.
L'Any Nou Xinés 2023 comença el proper 22 de gener
Ballester: “Que ningú dubte que aquest govern ja s'ha posat a treballar per a convertir-lo en realitat i l'aconseguirem”
Es tracta de l'edició de 2022, que va haver d'ajornar-se a causa del mal oratge.
Peñíscola From Stage prepara la seua quarta edició en la qual ja es poden conéixer els primers artistes confirmats que es donaran cita en la localitat castellonenca del 23 de juny al 2 de juliol.
La víctima estava ferida a causa de greus cremades
Tornen els cicles Dijous de Teatre i Raval de MusiCS amb propostes professionals i les entrades ja a la venda entre 3 i 7 euros
Aquesta decisió reforça els serveis públics i l'ajuda a les persones i redueix el deute
Aquest tindrà lloc el dimecres 22 de març amb representants de les diputacions de Burgos, Soria, Guadalajara, Saragossa, Terol, Castelló, València i Alacant
La diversió, música i ball predominen en aquestes festes fundacionals
Coneixem com se sent l'artista gaiatera i representants d'aquesta Gaiata 6 després de rebre aquest guardó
3500 persones s'han reunit en aquesta XXXII edició