
Xilxes signa l'acta que formalitza la concessió de la passarel·la de la platja
RedaccióL'Ajuntament de Xilxes ha signat l'acta que formalitza la concessió de la passarel·la de la platja, tràmit que dona llum verda a les obres de rehabilitació d'aquesta infraestructura amb una inversió municipal superior als 258.000 euros i a l'ocupació d'aquestos terrenys de domini públic marítim-terrestre.
L'acte ha reunit en el nucli marítim al regidor d'Urbanisme i alcalde accidental, José Manuel Navarro, i al Cap del Servei Provincial de Costes de Castelló, Fernando Pérez, que han estat acompanyats per diferents tècnics de totes dues administracions. Així mateix, en aquesta visita s'ha inspeccionat el terreny per a plantejar les possibles entrades dels vehicles pesants que intervindran en els treballs i s'ha procedit al replanteig de l'obra.
Els tràmits per a la reparació d'aquesta instal·lació avancen segons els terminis previstos, per la qual cosa en les pròximes setmanes s'iniciarà el procediment de licitació de les obres, les quals s'estima puguen començar a la fi d'enguany.
El consistori ja ha sol·licitat l'autorització d'ocupació temporal per a poder actuar en aquesta superfície de 320 metres quadrats i dipositar materials en la zona de cara a l'inici dels treballs.


Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

Navaixes destinarà més de 120.000 euros a la millora de la plaça de l'Església i la plaça de l'Escorxador

La flota pesquera de Castelló ajuda a confirmar la presència estable de sis espècies de cetacis a la Comunitat Valenciana

L’aeroport de Castelló impulsarà l’arribada de 2.700 turistes eslovacs este estiu amb una nova operativa xàrter

Castelló estrena el nou servei del TRAM per a arribar a la platja sense transbordaments este estiu





