Onda revitalitza l'oci jove amb la campanya #OndaMésQueOci

    Les pròximes activitats són un concert del youtuber MegaGlowen i un curs de formació en xarxes socials

    16/06/2020 REDACCIÓ
    onda més que oci

    L'Ajuntament d'Onda, a través de l'àrea de Joventut i Innovació, està organitzant una completa programació cultural i formativa a fi de fomentar l'oci de qualitat entre la població. Es tracta d'una iniciativa que s'emmarca en la campanya #OndaMésQueOci.

    Dijous que ve 18 de juny, a les 19.30 hores, el youtuber i cantant MegaGlowen oferirà un concert en directe a través del canal de YouTube de l'Ajuntament d'Onda. Després, fins a 50 joves podran mantenir una trobada telemàtica amb l'artista. El formulari d'inscripció ja es pot emplenar a través de la web.

    D'altra banda, en col·laboració amb la Fundació Globalis, s'ha oferit un curs de gestió de xarxes socials per al dia 23 de juny i un altre sobre Empremta digital i branding, titulat LinkedIn la teua millor opció per a destacar en temps difícils dirigit a qualsevol persona que vulga millorar les seues competències digitals, per al dia 24 de juny.

    La formació es desenvoluparà de forma telemàtica, fins a un màxim de 100 participants, i els interessats es podran inscriure de forma gratuïta en la web. Entre altres temes, els assistents podran aprendre sobre totes les possibilitats que ofereixen les xarxes socials Facebook, Twitter, Instagram i Linkedin, a més d'adquirir nocions bàsiques sobre l'analítica pròpia de cadascuna d'elles i sobre empremta digital i branding.

    En paral·lel, des del Casal Jove s'ofereix mensualment una completa programació d'activitats en xarxes socials, com a bingo, tallers, consells per a protegir-se del sol, converses en anglès o assemblees, per a fer més suportable l'estat d'alarma entre els joves.

    El més vist