
Onda tanca amb èxit la Fira de Sant Miquel davant una elevada assistència de públic
Redacció


Onda ha viscut un cap de setmana molt especial en el qual els ondenses i visitants han pogut gaudir del xicotet comerç i la gastronomia local, així com d'una infinitat d'activitats aptes per a tots els públics. Des del divendres 30 de setembre fins al diumenge 2 d'octubre, el Raval i el Pla han sigut testimonis de grans espectacles, activitats culturals i molt més.
D'aquesta manera, en la zona del Raval s'han instal·lat diferents expositors en els quals s'han pogut comprar productes del xicotet comerç i gaudir de la gastronomia local en la zona de la Miqueleta. A més, en aquesta àrea han sigut diverses les actuacions musicals que s'han oferit aquests dies, amb artistes com a Blues, Oculta’s DJ, Ruth Baker, Dlocos o Moron 5, entre altres.
El públic infantil també ha gaudit d'una àmplia programació, en la qual han abundat els tallers, contacontes, manualitats, i, a més, enguany ha tornat a realitzar-se la famosa globotraca en el Raval, una activitat que va tindre un gran acolliment l'any passat.
El fermall final ha arribat a càrrec de l'artista Gustavo Paradis, que ha tancat una grandíssima edició davant una elevada presència de veïns i veïnes d'Onda que no han volgut acomiadar la Fira Sant Miquel sense gaudir de les cançons de l'artista i de la gastronomia en la Miqueleta.
Sobre aquest tema, la regidora de Promoció Econòmica i Turisme d'Onda, María Baila, ha destacat la gran acceptació i participació; i ha assenyalat: “La Fira Sant Miquel tanca amb èxit una edició més amb una gran presència d'un públic plural que ha trobat a Onda un lloc en el qual passar un divertit cap de setmana”. “Des de l'equip de govern municipal continuarem apostant per activitats com aquestes que posen en valor el comerç i la gastronomia local”, ha afegit.


Sant Pere 2026 desplegarà prop de 200 actes al Grau amb grans concerts, tradició marinera i novetats taurines

Castelló es bolca en la cuestació contra el càncer amb 150 voluntaris i 14 taules solidàries

Castelló impulsa el desenvolupament de Censal amb 1.076 noves vivendes, de les quals 393 seran de protecció pública

Benicarló acull l’exposició ‘Monika Buch. Forma i color’ per a reivindicar l’art contemporani valencià


