Els hostalers i alcaldes de Castelló demanen acabar amb la plaga de mosquits

    L'actuació de les localitats és insuficient i exigeixen que s'impliquen les administracions superiors

    18/06/2020 REDACCIÓ
    fumigación mosquitos

    Els hostalers han alertat una vegada més de la necessitat d'actuar contra els mosquits per a no danyar al turisme. Ara, els alcaldes dels principals municipis costaners de Castelló s'uneixen a la proposta, ja que és necessari el suport d'altres administracions per acabar amb aquesta plaga.

    La climatologia especial d'enguany, amb tantes pluges en els últims mesos, fa que siga fonamental el suport d'altres institucions a la labor de cada consistori. 

    L'objectiu és exigir a totes les administracions treballar de manera conjunta per a posar fi a la plaga de mosquits que envaeix Castelló.

    La Diputació plantejarà aquest dijous en la junta de portaveus una declaració institucional, cara a la seua aprovació en el pròxim ple, perquè tant els ajuntaments, com la pròpia institució provincial i la Generalitat col·laboren i unisquen esforços de manera coordinada.

    El més vist
    54492447143_1ea68fbff9_c

    L’Amics Castelló es prepara per tornar a la Primera FEB

    Redacció
    07/06/2025

    Com a colofó a la temporada 2024-2025, aquest diumenge se celebrarà la ja tradicional paella monumental al pavelló Ciutat de Castelló, acompanyada d’activitats i jocs per a tota la pedrera i les seues famílies.

    Captura de pantalla 2025-06-06 105051

    Com va ser la signatura del Cine Rex?

    Redacció
    06/06/2025

    La signatura del Cine Rex marca l’inici d’un projecte molt esperat per a recuperar un espai clau en la memòria i la vida cultural de Castelló