
Els hostalers i alcaldes de Castelló demanen acabar amb la plaga de mosquits

Els hostalers han alertat una vegada més de la necessitat d'actuar contra els mosquits per a no danyar al turisme. Ara, els alcaldes dels principals municipis costaners de Castelló s'uneixen a la proposta, ja que és necessari el suport d'altres administracions per acabar amb aquesta plaga.
La climatologia especial d'enguany, amb tantes pluges en els últims mesos, fa que siga fonamental el suport d'altres institucions a la labor de cada consistori.
L'objectiu és exigir a totes les administracions treballar de manera conjunta per a posar fi a la plaga de mosquits que envaeix Castelló.
La Diputació plantejarà aquest dijous en la junta de portaveus una declaració institucional, cara a la seua aprovació en el pròxim ple, perquè tant els ajuntaments, com la pròpia institució provincial i la Generalitat col·laboren i unisquen esforços de manera coordinada.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria


